بهرامی: ستاره های ماندگاری را تحویل تیم ملی کاراته بانوان خواهیم داد، به قهرمانی تیم های پایه در آسیا امیدوارم

به گزارش دکترای اقتصاد، لیلا بهرامی سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان کاراته دختران ایران وعده داد از این تیم ستاره های ماندگاری وارد تیم ملی خواهند شد.

بهرامی: ستاره های ماندگاری را تحویل تیم ملی کاراته بانوان خواهیم داد، به قهرمانی تیم های پایه در آسیا امیدوارم

لیلا بهرامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره شرایط ملی پوشان رده های پایه دختر کاراته ایران برای حضور در مسابقات آسیایی قزاقستان گفت: بچه ها خیلی خوب توانستند خود را از لحاظ فنی و بدنی بالا بکشند و اصلاً فکر نمی کردم در این مدت کوتاه تا این حد پیشرفت داشته باشند. در حال حاضر نیز خدا را شکر تیم در شرایط خیلی خوبی به سر می برد و امیدوارم بتوانیم نتیجه خیلی خوبی را در قزاقستان کسب کنیم.

وی در مورد اینکه نفرات تیم های پایه در آینده می توانند در تیم ملی کاراته بانوان حضور داشته باشند، گفت: از این تیم در آینده ستاره های خواهید دید که سالیان سال در تیم ملی بزرگسالان ماندگار خواهند شد. ما ستاره های ماندگاری را به تیم ملی بانوان تحویل خواهیم داد.

سرمربی تیم های نوجوانان و جوانان دختران کاراته ایران پیش بینی اش از کسب مدال را اینطور بیان نمود: فکر می کنم هر هفت بازیکن تیم ما روی سکو خواهند رفت. صحبتی که شاید باعث شود من را زیر سؤال نیز ببرند و حتی بگویند با توجه به سطح مسابقات چنین صحبتی را انجام داده است. زمانی که این تیم را تحول گرفتم خیلی ناامید بودم و در زنجان وقتی بچه ها را دیدم توی سر خودم می زدم! این بچه ها حتی بدنسازی نداشتند، اما در مدت کوتاه با انگیزه و تلاش بسیار خیلی خوب خود را رساندند تا حالا بگویم با حضور هر حریفی و با توجه به تجربیاتم به این تیم باور دارم.

بهرامی راجع به نگرانی های خود برای کمبود تجربه بازیکنان تیم های پایه خاطر نشان کرد: خیلی وقت ها این موضوع خوب است، چرا که عدم اطلاع از استرس مسابقات و توقعات باعث می شود راحت تر مبارزه کنند. این نفرات هنوز مدال بین المللی ندارند و برای همین بدون نگرانی اینکه مبادا نتوانند مدال خود را تکرار کنند و یا ترس مضاعف داشته باشند، وارد مسابقه می شوند و شاید فقط جو سالن شاید این بازیکنان را بگیرد. ما باید عدم تجربه بین المللی بازیکنان تیم های پایه را به نفع خودمان رقم بزنیم.

وی درباره قهرمانی تیم های پایه در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا هم گفت: به نظرم می توانیم قهرمانی آسیا شویم. ما در گذشته نیز با حضور تیم های قدرتمند توانستیم این عنوان را کسب کنیم. در حال حاضر فقط ژاپن در مسابقات حضور ندارد که آنها هم در المپیک نتیجه نگرفته بودند. به تیم های ملی پایه برای افتخارآفرینی امیدوارم. ما تمام تلاش خود را انجام دادیم و از این به بعد دیگر همه چیز دست خدا و بسته به همت بازیکنان است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1358

به "بهرامی: ستاره های ماندگاری را تحویل تیم ملی کاراته بانوان خواهیم داد، به قهرمانی تیم های پایه در آسیا امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهرامی: ستاره های ماندگاری را تحویل تیم ملی کاراته بانوان خواهیم داد، به قهرمانی تیم های پایه در آسیا امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید