تصاویر ، پرونده مشکوک پسر یکی از مقامات عالی رتبه کشور ، ماجرایی که پس از 3 سال بالاخره علنی می گردد!

به گزارش دکترای اقتصاد، فیلم سینمایی مصلحت ساخته حسین دارابی پایان پس از سه سال بلاتکلیفی از 17 خرداد راهی اکران در سینماهای کشور خواهد شد.

تصاویر ، پرونده مشکوک پسر یکی از مقامات عالی رتبه کشور ، ماجرایی که پس از 3 سال بالاخره علنی می گردد!

به گزارش خبرنگاران از روابط عمومی پروژه، فیلم سینمایی مصلحت به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه پس از سه سال بلاتکلیفی، خاتمه چهارشنبه (17 خرداد) به وسیله پخش بهمن سبز راهی سینماهای سراسر کشور خواهد شد.

این فیلم سینمایی که در ژانر سیاسی-معمایی ساخته شده و در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با دریافت دیپلم افتخار برترین کارگردانی فیلم اول، رونمایی شد؛ پس از این رویداد سینمایی به علت بعضی برداشت های سیاسی، با چالش ها و حواشی مختلفی برای اکران در سینماهای کشور روبرو شد که نمایش رسمی آن را به مدت سه سال به تاخیر انداخت.

تصاویر | لحظه ای که آزاده صمدی به عشق تنابنده اعتراف می نماید | جدیدترین حاشیه یک سریال جنجالی!

فرهاد قائمیان، وحید رهبانی، نازنین فراهانی، مجید نوروزی، مهدی حسینی نیا، امیر نوروزی و سهی بانو ذوالقدر از بازیگران این فیلم هستند.

مصلحت که نخستین همکاری مشترک سازمان سینمایی سوره و مرکز فیلم و سریال اوج محسوب می گردد، روایتی از پرونده مشکوک و پر رمز و راز پسر یکی از مقامات عالی رتبه کشور است که در حال و هوای دهه شصت سپری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 خرداد 1402 بروزرسانی: 18 خرداد 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1622

به "تصاویر ، پرونده مشکوک پسر یکی از مقامات عالی رتبه کشور ، ماجرایی که پس از 3 سال بالاخره علنی می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، پرونده مشکوک پسر یکی از مقامات عالی رتبه کشور ، ماجرایی که پس از 3 سال بالاخره علنی می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید