تصمیم مسئولان ورزش درباره دوومیدانی ماندگار و تاریخی بود

به گزارش دکترای اقتصاد، مجید کیهانی رئیس سابق فدراسیون دوومیدانی و یکی از کاندیداهای مجمع انتخاباتی این فدراسیون در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد ابطال مجمع دوومیدانی گفت: من معتقدم این تصمیم مسئولان، ماندگار و تاریخی بود. از وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، شخص دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری برای ورود به این قضیه تشکر می کنم.

تصمیم مسئولان ورزش درباره دوومیدانی ماندگار و تاریخی بود

وی اضافه کرد: مسئولان محترم ورزش همه جوانب را سنجیدند و وقتی خلل در برگزاری انتخابات برای آنها محرز شد جانب حق را گرفتند و تصمیم بر آن شد تا انتخابات دوومیدانی مجدداً برگزار گردد.

کیهانی تاکید نمود: این تصمیم بی شک نشان می دهد وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به دنبال برقراری عدالت و برگزاری با سلامت کامل انتخابات فدراسیون های ورزشی است.

وی در مورد اینکه از روز نخست نیز مشکل برگزاری انتخابات را به مسئولان ارشد وزارت ورزش مربوط ندانست گفت: من از روز اول نیز مطرح کردم که این اتفاقات ناخواسته اتفاق افتاده است و تعجیل ارکان برگزاری انتخابات باعث به وجود آمدن آن شد. وقتی موضوع برای وزارت ورزش و حوانان و کمیته ملی المپیک محرز شد تصمیم شجاعانه و قاطعی گرفته شد که تصمیم به عدالت، صداقت، عدم جانب داری بود و بار دیگر مهر تاییدی بر این موضوع بود که انتخابات های ورزشی در سلامت کامل برگزار می گردد و کوشش مسئولان هم بر همین موضوع است.

کیهانی توضیح داد: من از دکتر سلطانی فر و دکتر صالحی امیری برای این درایت و مدیریت تشکر می کنم و همچنین از دکتر علی نژاد معاونت محترم وزارت ورزش که با بزرگواری این اتفاقات اتفاق افتاده را پذیرفتند تشکر می کنم و به عنوان عضو کوچکی از خانواده دوومیدانی که توفیق خدمت به این رشته را داشتم از خانواده شریف و عزیز این رشته می خواهم تا کدورت ها را کنار گذاشته و یاری کنیم تا ان شاالله هر کس در مسند فدراسیون قرار می گیرد با اتحاد و انسجام خانواده دوومیدانی برای پیشرفت و موفقیت این رشته کوشش کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 226

به "تصمیم مسئولان ورزش درباره دوومیدانی ماندگار و تاریخی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مسئولان ورزش درباره دوومیدانی ماندگار و تاریخی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید