وحشتناک ترین جاده کوهستانی در کشور اسپانیا قرار دارد

به گزارش دکترای اقتصاد، اگر به دنبال ماجراجویی هستید و نیاز به تجربه هیجانی‌ترین لحظه‌های زندگی خود دارید، جاده ال‌ کامینیتو دل‌ ری (EL COMINITO DEL REY) در اسپانیا را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایید.

وحشتناک ترین جاده کوهستانی در کشور اسپانیا قرار دارد

در این جاده ترسناک باید با وسایل ایمنی پا بگذارید و صدای کرکس‌ها و خروش رودخانه را بشنوید. در طول این مسیر سوراخهایی زیر پایتان وجود دارند و نمایی از دره را به شما نشان خواهند داد که پیاده‌روی در این جاده را ترسناک‌تر می‌کنند.

سالانه چندین هزار نفر برای تجربه آدرنالین از ارتفاع پا برروی این جاده در کشور اسپانیا می‌گذارند. اگر از ارتفاع ترس دارید پیاده‌روی در این جاده را انتخاب نمایید چون لحضات سختی برای شما خواهد بود.

به زبان انگلیسی نام این مسیر کوچک پادشاه خوانده شده و پادشاه  آفنسو (AFONSO) اولین شخصی است که پا در این جاده گذاشته است. این مسیر از شهر آردالاس آغاز شده و به آنتی کورا ختم می‌گردد.

پس از گذشت سال‌ها این مسیر خراب شده و پیاده‌روی در این مسیر یک نواخت نیست. شما مجبور هستید در برخی قسمت‌های آن هم کوه‌نوردی نمایید چون جاده‌ای باقی نمانده و در برخی قسمت‌های آن هم سوراخ‌هایی بزرگ به وجود آمده است. تور اسپانیا قیمت جاذبه‌های منحصربه‌فردی برای بازدید دارد.

انتشار: 20 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 20

به "وحشتناک ترین جاده کوهستانی در کشور اسپانیا قرار دارد" امتیاز دهید

1 کاربر به "وحشتناک ترین جاده کوهستانی در کشور اسپانیا قرار دارد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشتناک ترین جاده کوهستانی در کشور اسپانیا قرار دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید