جزئیات ثبت نام و اعزام دانشجویان بورسیه به چین اعلام شد

به گزارش دکترای اقتصاد، دانشجویان متقاضی بورس تحصیلی در چین تا 16 خرداد 1400 می توانند در این دوره ها ثبت نام نمایند.

جزئیات ثبت نام و اعزام دانشجویان بورسیه به چین اعلام شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، سفارت جمهوری خلق چین در تهران جزئیات بورسیه دانشجویان ایرانی در دانشگاه های این کشور را اظهار داشت؛ بر این اساس سی و هشتمین برنامه تحصیلی وزارت بازرگانی چین در سال 2020 توسط طرف چینی پیشنهاد شده است که شامل 37 برنامه دانشگاهی و یک برنامه شورای بورس تحصیلی چین است.

این برنامه به مقامات دولتی، معاونان پژوهشی و کارمندان ارشد مدیریتی در زمینه تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری در چین یاری می نماید و آموزش ها به طور کامل به زبان انگلیسی انجام می گردد.

سفارت چین درخواست کرد تا وزارتخانه ها، موسسات و سازمان های مربوطه و ... را آگاه نموده و نتیجه ثبت نام در این دوره ها تا قبل از 27 مه سال 2021 برابر 6 خرداد 1400 در خصوص برنامه هایی که متقاضیان درخواست می نمایند، اعلام نمایند.

متقاضیان ثبت نام در دوره های فوق برای اطلاع از شرایط دقیق برنامه آموزش مقاطع مختلف که میخواهد تحصیل نمایند را به وسیله سایت http//www.china-aibo.cn/EN مطالعه نموده و مستندات مناسب را به دنبال دستورالعمل ارائه نمایند.

بر این اساس ارائه گواهی سوء پیشینه غیر کیفری به عنوان یک سند اساسی لازم برای شرایط ثبت نام خواهد بود و متقاضیان باید در طول تحصیل در چین گذرنامه خصوصی معتبر داشته باشند و همچنین متقاضیان واجد شرایط باید پروتکل های بهداشتی و کنترل های مرزی چین را رعایت نموده و پس از ورود به چین قرنطینه خواهند بود و در زمان همه گیری، هیچ خانواده ای اجازه ملاقات نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 977

به "جزئیات ثبت نام و اعزام دانشجویان بورسیه به چین اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات ثبت نام و اعزام دانشجویان بورسیه به چین اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید