حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی جیتکس 2022

به گزارش دکترای اقتصاد، اپراتور اول در راستای مأموریت و منظره خود و با شعار منظره آینده دیجیتال در رویداد تخصصی جیتکس 2022 حضور دارد.

حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی جیتکس 2022

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با شعار منظره آینده دیجیتال (Digital Future in Perspective) در رویداد بین المللی جیتکس 2022 که یکی از رویدادهای تاثیرگذار حوزه فناوری به شمار میرود، حضور دارد.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس از سال 1981 میلادی هر ساله در کشور امارات متحده عربی و در شهر دوبی برگزار می گردد و امسال نیز همراه اول در راستای اشاعه فعالیت های دانش بنیان خود و زمینه سازی برای توسعه صادرات محصولات و خدمات، در این رویداد و در قالب غرفه ای نسبتا بزرگ در دو بخش Future و Digital services حاضر است.

همراه اول در زون تخصصی دیجیتال سرویس به مقولات فناورانه ای همانند خودروی متصل، لجستیک هوشمند، راهکار های هوشمندانه و در زون تخصصی آینده تکنولوژی به ارائه های مرتبط با حوزه متاورس، انیمیشن و... می پردازد.

با توجه به اینکه در این رویداد ایده پردازان، نوآوران، مبتکران و رهبران حوزه فناوری از سراسر دنیا گردهم می آیند تا درباره مباحث نوین تکنولوژی به بحث و تبادل نظر بپردازند، ارائه محصولات و سرویس های نو اپراتور اول تلفن همراه کشور، ضمن در معرض نمایش قرار گرفتن عرصه بین المللی، فرصتی برای شناسایی ظرفیت های پیش رو در عرصه دنیای خواهد بود.

نمایشگاه جیتکس 2022 که قرار است از 18 تا 22 مهرماه امسال (10 تا 14 اکتبر) در مرکز تجارت دنیای دبی برگزار گردد، میزبان بیش از 4000 غرفه دار از 170 کشور است.

در این رویداد بیش از 800 استارتاپ نیز در کنار برندهای برجسته عرصه ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور دارند و جزو معدود رویدادهایی است که آنها می توانند در تعامل با بیش از 200 نهاد دولتی، به ارائه خدمات و دستاوردهای خود بپردازند.

قرار است در جریان برگزاری این رویداد و سخنرانی و پنل های تخصصی فشرده ای که برای حاضران در نظر گرفته شده است، همایش روز فناوری ایران در جیتکس نیز در اولین روز برگزاری این رویداد دایر گردد.

شرکت کنندگان در این همایش به گفته رییس هیات مدیره اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم افزار ایران می توانند علاوه بر معرفی محصولات خود برای بازدیدکنندگان و همتایان خارجی، معرفی کسب و کار و محصولات در دایرکتوری دیجیتال، شبکه سازی با مشارکت کنندگان ایرانی و خارجی و آشنایی با رقبای خارجی، از امکانات ویژه مرکز تجاری ایران در امارات متحده عربی برای برگزاری دیدار های تجاری و B2B نیز بهره مند شوند.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1546

به "حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی جیتکس 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور همراه اول در نمایشگاه بین المللی جیتکس 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید