حکومت میانمار آنگ سان سوچی را به دریافت رشوه متهم کرد

به گزارش دکترای اقتصاد، حکومت نظامی میانمار امروز پنج شنبه، اتهامات فساد جدیدی را علیه آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی این کشور درخصوص دریافت 600 هزار دلار رشوه و بیش از 11 کیلو طلا وارد کرد.

حکومت میانمار آنگ سان سوچی را به دریافت رشوه متهم کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در یک کنفرانس مطبوعاتی کم سابقه در نایپیداو، پایتخت اداری میانمار، سخنگوی حکومت نظامی ادعا کرد که فیو مین تین، وزیر سابق مسؤول منطقه یانگون که اکنون در زندان است، اعتراف نموده که به سوچی پول و طلا داده بدون اینکه معین کند در ازای این رشوه چه چیزی به دست آورده است.

زائو مین تون، مسؤول اطلاع رسانی حکومت نظامی اظهار کرد: ما فهمیدیم که خود آنگ سان سوچی این 600 هزار دلار و هفت قطعه طلا (11.2 کیلوگرم) را گرفته است. کمیسیون مبارزه با فساد تحقیقات را شروع نموده است.

آنگ سان سوچی، برنده پیشین جایزه صلح نوبل که از زمان دستگیری در صبح روز اول فوریه در جریان کودتای نظامی دور از انظار قرار گرفته است، قبلاً به دلیل نقض یکی از قوانین و تحریک ناآرامی های عمومی متهم شده بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 889

به "حکومت میانمار آنگ سان سوچی را به دریافت رشوه متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حکومت میانمار آنگ سان سوچی را به دریافت رشوه متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید