خبرنگاران کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی ظهر امروز قزوین را ترک می کند

به گزارش دکترای اقتصاد، قزوین - خبرنگاران - کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین گفت: سامانه بارشی که از روز گذشته وارد سطح منطقه شده و تمامی مناطق را نیز تحت تاثیر بارش برف و باران قرار داده است، ظهر امروز استان را ترک می کند.

خبرنگاران کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی ظهر امروز قزوین را ترک می کند

مریم بهروزی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: براساس نقشه های پیش یابی و تصاویر ماهواره ای، بیشترین میزان بارش باران از روز گذشته تا امروز در مناطق آوج با 9.4 و سیردان در بخش طارم سفلی با 8.5 میلی متر به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: برای مناطق کوهستانی و سردسیر نیز که بارش ها به صورت برف بود، در آوج شاهد بارش 22 سانتی متری این نعمت الهی بودیم و گردنه های استان نیز طی این مدت با پدیده کولاک برف روبه رو بودند.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه سامانه بارشی ظهر امروز استان را ترک خواهد کرد، افزود: به لحاظ دمایی نیز تا روز دوشنبه همچنان شاهد استقرار و فعالیت هوای سرد در سطح منطقه خواهیم بود.

بهروزی گفت: هرچند از امشب تا روز دوشنبه در پاره ای از مناطق استان شاهد پدیده مه خواهیم بود اما ورود سامانه بارشی جدید از اواخر هفته به سطح منطقه دور از انتظار نخواهد بود.

این مسوول هواشناسی تاکید کرد: در شبانه روز گذشته آوج با منفی چهار و رازمیان در بخش رودبار الموت غربی و آبیک با هشت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بودند و دمای هوای قزوین نیز طی این مدت 2 تا پنج درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بوده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 751

به "خبرنگاران کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی ظهر امروز قزوین را ترک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارشناس هواشناسی: سامانه بارشی ظهر امروز قزوین را ترک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید