خسارت 158 میلیارد تومانی تگرگ به باغ ها و مزارع مه ولات

به گزارش دکترای اقتصاد، فرماندار که ولایت گفت: میزان خسارت ناشی از بارش تگرگ طی سه روز قبل به باغ ها و مزارع کشاورزی این شهرستان 158 میلیارد تومان برآورد شده است.

خسارت 158 میلیارد تومانی تگرگ به باغ ها و مزارع مه ولات

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگار از ، مسعود رنجبر فرماندار مه ولات گفت: میزان خسارت ناشی از بارش تگرگ طی سه روز قبل به باغ ها و مزارع کشاورزی این شهرستان 158 میلیارد تومان برآورد شده است.

او اضافه نمود: بر اثر بارش تگرگ در چند روز اخیر، به هزار و 900 هکتار باغ پسته، 50 هکتار باغ زردآلو و 230 هکتار مزارع زیره این شهرستان خسارت وارد شد.

فرماندار مه ولات ادامه داد: همچنین بارش شدید تگرگ، به پنج رشته قنات، یک صندلی پرورش شتر مرغ و یک حلقه چاه نیمه عمیق این شهرستان نیز 10 میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

رنجبر اعلام کرد: گروه های ارزیاب ستاد پیشگیری و بحران و کارشناسان جهاد کشاورزی مه ولات با توجه به گستردگی حوزه کشاورزی شهرستان، هنوز هم در حال بازدید مزارع، باغ ها و اعلام برآورد نهایی میزان خسارت وارده ناشی از فعالیت سامانه بارشی در چند روز قبل در این شهرستان هستند.

/ا.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 234

به "خسارت 158 میلیارد تومانی تگرگ به باغ ها و مزارع مه ولات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسارت 158 میلیارد تومانی تگرگ به باغ ها و مزارع مه ولات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید