دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 98 و ماقبل آن تا مهرماه واکسینه می شوند

به گزارش دکترای اقتصاد، معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد ورودی های سال 98 و ماقبل آن تا مهرماه 1400 برای حضور در دانشگاه واکسینه می شوند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 98 و ماقبل آن تا مهرماه واکسینه می شوند

به گزارش خبرنگاران، علی خاکی صدیق روز یکشنبه درباره واکسیناسیون دانشجویان گفت: در راستای مصوبات جلسات این وزارتخانه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارگروهی برای واکسیناسیون دانشگاهیان تشکیل شد و طبق قول وزارت بهداشت، استادان و کارکنان دانشگاه ها به علت این که تعداد آنها نسبت به دانشجویان کمتر است از مردادماه واکسن دریافت می نمایند.

وی درباره واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی هم گفت: برای اولویت بندی واکسیناسیون دانشجویان، یک کارگروه در معاونت آموزشی وزارت علوم تشکیل شد و این موضوع با نظر دانشگاه ها در حال آنالیز است. با اولویت بندی دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری، واکسیناسیون آنها از شهریورماه شروع می گردد.

خاکی صدیق اعلام نمود: این کارگروه معین می نماید چه دانشجویانی در تحصیلات تکمیلی اول مهرماه برای حضور در دانشگاه واکسینه شوند. در این زمینه اولویت با دانشجویان دکتری و بعد از آنها دانشجویان کارشناسی ارشد است.

معاون وزیر علوم یادآور شد: به طور طبیعی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد که ورودی های سال تحصیلی 98 به قبل هستند باید در اولویت واکسیناسیون باشند؛ امیدواریم با برنامه ریزی وزارت بهداشت، این اقدام هر چه زودتر عملیاتی گردد.

به گزارش ایرنا، واکسیناسیون دانشگاهیان پیش از این اعلام شده بود که از مهرماه و واکسیناسیون دانشجویان از شهریورماه شروع می گردد؛ نوع واکسن را وزارت بهداشت اعلام می نماید.

آموزش های الکترونیکی دانشگاه ها از اسفندماه 98 به علت شیوع ویروس کرونا مجازی شده است اما بعد از سه ترم برگزاری غیرحضوری کلاس ها، وزارت علوم بر آن است آموزش های حضوری دانشگاه ها را از مهرماه دوباره فعال کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1093

به "دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 98 و ماقبل آن تا مهرماه واکسینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 98 و ماقبل آن تا مهرماه واکسینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید