راه های دسترسی دبی به ابوظبی چگونه است؟ (تور دبی)

به گزارش دکترای اقتصاد، دبی فاصله چندانی با شهر ابوظبی ندارد و برای رفتن از دبی به ابوظبی چندین وسایل حمل و نقل وجود دارد که در این مقاله خبرنگاران هر پنج مورد حمل و نقل دبی به ابوظبی را به شما شرح میدهد. بسیاری از گردشگران هنگامی که به یک کشور سفر می نمایند دوست دارند چندین شهر در کشور مقصد را ببینند و کشور امارات متحده عربی نیزاز این قاعده مستثنی نیست.

راه های دسترسی دبی به ابوظبی چگونه است؟ (تور دبی)

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اگر چه این کشور امروزه به تماشا دبی شهره است اما شهرهای مختلفی دارد که هر یک از جزیره های آن زیبایی خاص خودش را دارد. بیشترین جاذبه های گردشگری در شهر دبی ساخته شده است اما مرکز کشور امارات ابوظبی است که جاذبه های منحصر به فرد خودش را دارد. مانند جزیره یاس و یا پیست ماریانای جزیره یاس، مسجد ابوظبی، برج های اتحاد این شهر، جزایر بسیار زیبایش همگی باعث می گردد که تعدادی از مسافران از دبی به ابوظبی نیز سفر نمایند و مرکز سیاسی امارات متحده عربی را بشناسند.

برای رزرو آنلاین تور دبی با تضمین برترین قیمت کافی است روی تصویر زیر کلیک کنید.

جهتهای دسترسی دبی به ابوظبی

برای رفتن دبی به ابوظبی پنج راه وجود دارد که با توجه به هزینه و وقتی که می گذارید می توانید از دبی به ابوظبی سفر کنید. فاصله ابوظبی با دبی حدود نود دقیقه است که یعنی یک ساعت و سی دقیقه باید زمان سپری کنید تا از دبی به ابوظبی برسید. فاصله هوایی این دو شهر هم فقط 65 مایل است. به خاطر نزدیکی این دو شهر مسافران می توانند فقط گزینه سفرهای زمینی را انتخاب می نمایند. سفرهای زمینی باعث می گردد که شما جاده های دبی را نیز ببینید و در طول جهت با آداب و رسوم فرهنگ مردم هم بیشتر آشنا شوید. تاکسی های اینترنتی امارات سیستم بین شهری فعالی ندارند هر چند داخل شهر شما با چندین سامانه تاکسی های اینترنتی دسترسی دارید ولی برای طی کردن مسافت بین شهری باید از حمل و نقل موجود در دبی بهره ببرید.

1-تاکسی فرودگاه بین المللی دبی به ابوظبی

یکی از راه رسیدن دبی به ابوظبی استفاده از تاکسی های بین المللی دبی است که از ساعت 8 صبح شما می توانید از آن بهره ببرید .این تاکسی ها جهت یک طرفه را از دبـی به ابوظبی طی می نمایند و قیمت نسبتا بالایی دارید که حدودا سیصد درهم است. اما به همان نسبت هم کیفیت دارد. در این تاکسی ها از سیستم خنک نماینده، مترسنج، استفاده می گردد و در طول جهت شما ذره ای گرما احساس نخواهید کرد. یادتان باشد چون جهت را یک طرفه می فرایند قیمت بالاتری نیز دارد. معمولا این تاکسی ها دارای راننده خوش رو و مودب هستند که مهارت رانندگی شان بسیار بالا است و با خیال راحت از دبی به ابوظبی می رسید.

2-اتوبوس های بین شهری دبی به ابوظبی مقرون به صرفه ترین حمل و نقل

اگر همواره در پی کاهش هزینه های سفری خود هستید و جهتی می خواهید انتخاب کنید که هزینه گزافی ندهید جهت اتوبوس های دبی به ابوظبی را انتخاب کنید. اتوبوس های دبی در ایستگاه الحضیبیه هستند که جهت با این اتوبوس ها دو ساعت طول می کشد و معمولا تمام جایگاه ها آن نیز پر از مسافران است. اما شما فقط 25درهم راپرداخت می کنید. نگران گرما نباشید تمامی اتوبوس ها سیستم خنک نماینده و تهویه دارند که در طول جهت روشن است و یا خیال راحت می توانید به تماشای جاده دبی به ابوظبی بپردازید و زندگی مردمان دبـی و سطح فرهنگ اهالی دبی را مشاهده کنید.

در این اتوبوس ها جایگاه ها جلو برای خانم ها است و از میانه اتوبوس تا پایان جایگاه مردان است. قانون در دبی به خوبی رعایت می گردد و مردان و زنان حق ندارند در جایگاه یکدیگر وارد شوند. اتوبوس ها از ساعت 6 صبح تا 11 شب در دبی سرویس دهی دارد. به یاد داشته باشید که اگر از ابوظبی به دبی بخواهید سفر کنید از این اتوبوس ها در ابوظـبی نیز می توانید بهره ببرید و جهت آن ها از دبی به ابوظبی رفت و برگشت است. این اتوبوس در جزیره یاس ابوظبی نیز توقف دارد و اگرمقصدتان این جزیره است برترین گزینه حمل و نقل برای شما است.تنها نکته ای باید به یاد داشته باشید سرویس های این خط کمی محدود هستند و همواره پر از مسافر است و گاهی باید در صف های سوار شدن اتوبوس نیز قرار بگیرد.

3- دبی به ابوظبی با سرویس اتوبوس اتحاد

اگر با خط هوایی اتحاد یعنیEtihad Ariways به دبی سفر کنید یک امتیاز ویژه دریافت می نماید. این امتیاز ویژه استفاده از اتوبوس های ایرلاین اتحاد است که شما را رایگان به شهر ابوظبی می برد.

برای استفاده از اتوبوس های اتحاد در وب سایت Etihad Ariways جایگاه اتوبوس خود را باید رزرو کنید تا بتوانید از آن بهره ببرید. رزروها 24ساعت قبل از حرکت باید انجام شوند و چون رایگان است به سرعت پر می گردد. خاطرتان باشد این اتوبوس ها از لوکس ترین اتوبوس های دبی نیز به شمار می رود و سیستم تهویه و خنک نماینده دارد. سرویس های این اتوبوس فقط محدود است و سر ساعات خاصی که در وب سایت اعلام میگردد حرکت می نمایند و یادتان باشد که مبدا حرکت آن فرودگاه بین المللی دبی است.و در هر جایی از شهر باشید باید به سمت فرودگاه بین المللی دبی بروید که به راحتی از دبی به ابوظبی برسید.

4- سفر از دبی به ابوظبی با اتوبوس های ایرلاین Emirates Airline

Emirates Airline را اگر به عنوان ایرلاین سفری خود انتخاب کنید می توانید از سواری های شاتل افتخاری Emirates Airline بهره ببرید و باید چهل و هشت ساعت قبل آن را رزرو کنید. مبدا این شاتل های سواری نیز فرودگاه بین المللی دبی است و یکی از برترین شاتل های سواری دبی به ابوظبی نیز به شمار میرود. برای آن دسته از مسافرانی که هیاهو و اتوبوس را دوست ندارند گزینه بسیار مناسبی است.

5- استفاده از کرایه خودرو برای رفتن دبی به ابوظبی

در شهر دبی شما می توانید از شرکت های مختلف خودرو در دبی را کرایه کنید. این شرکت ها در فرودگاه و هتل های بزرگ نمایندگی دارند که با پر کردن فرم اطلاعات و هزینه پرداخت آن می توانید از آن ها بهرمنده شوید. این گران ترین حمل و نقل از دبی به ابوظبی است و یادتان باشد کرایه های خودرو در دبی از 100 دلار آغاز می گردد. و بسته به نوع خودرو و خدمات ماشین افزایش پیدا می نماید. اگر راحتی جهت بسیار برایتان مهم است و می خواهید حمل و نقل خصوصی داشته باشید و از رانندگی در امارات نیز لذت ببرید این گزینه را انتخاب کنید.

نتیحه گیری

اگر در دبی اقامت دارید تاکسی و اتوبوس برترین گزینه برای شما هستند اگر می خواهید مستقیما و رایگان از دبـی به ابوظبی بروید می توانید از ایرلاین ها سفری Etihad Ariways و Emirates Airline بهره ببرید و از حمل و نقل رایگان بهره مند شوید. مقرون به صرفه ترین حمل و نقل هم اتوبوس های دبی به ابوظـبی هستند. با توجه بـه مسافت کم دبی به ابوظبی شما بـه راحتی می تواند بـه این شهر سفر کنید اگر برایتان مهم است که زودتر به دبی برگردید سفر یک روزه برای ابوظـبی کافی است اما یادتان باشد بنا به نوع سفر و هدف سفر شما فرق دارد

. در ابوظبی اگر یک صبح تا شب بودید می توانید یک اب دو جاذبه این شهر را بازدید کنید. بـه خاطر داشته باشید که قیمت هتل های ابوظبی بسیار گران تر از شهر دبـی هست و بسیاری از مسافران نیز تورهای یک روزه ابوظبی را از آژانس های گردشگری در دبی تهیه می نمایند.

خبرنگاران سفر خوشی را برای شما در امارات متحده عربی آرزو می نماید و اگر قصد سفر به این کشور را دارید به راحتی می تواند با وب سایت خبرنگاران پرواز و هتل خود را رزرو کنید و یا از پکیج تورهای امارات بدون راهنمای سفر یا همان لیدر نیز بهره مند شوید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 شهریور 1401 بروزرسانی: 11 شهریور 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1498

به "راه های دسترسی دبی به ابوظبی چگونه است؟ (تور دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های دسترسی دبی به ابوظبی چگونه است؟ (تور دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید