زمینه سازی برای حضور فعال دانش آموزان در بستر رسانه

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران (پانا) - دانش آموزان می توانند آثار و فعالیت های خود در حوزه های فرهنگی، علمی، ورزشی، ادبی، هنری و... را به سکوی ایران قوی در شبکه شاد ارسال نمایند.

زمینه سازی برای حضور فعال دانش آموزان در بستر رسانه

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، عباس مهاجر مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی با اشاره به اجرای طرح سکوی ایران قوی با رویکرد تقویت هویت ملی و حضور مطلوب و صحیح در رسانه اظهار کرد: در عصر حاضر نسل جوان و نوجوان در پی بروز مهارت ها و توانمندی های خود در بستر رسانه است لذا آموزش و پرورش باید با توجه به ساحت های شش گانه تربیتی در این بازه زمانی حساس در جهت شناسایی، رشد و تعالی دانش آموزان هنرمند گام بردارد و آموزش هایی را برای ورود به رسانه ای سالم ارائه دهد تا دانش آموزان در راستا درست و مطلوبی پارد دنیای رسانه شوند.

وی اضافه کرد: هدف از این توانمندسازی و جهت دهی دانش آموزان به سمت حضور مطلوب در رسانه در عصر برجسته کردن قدرت رسانه و ایجاد انگیزه برای تحقق افزایش امید در جهت ساخت آینده این مرزوبوم و تقویت شعار سکوی ایران قوی با دستان هم، ایران قوی می سازیم است.

مهاجر اهداف اجرای این طرح را در قالب زمینه سازی برای حضور فعال و مطلوب دانش آموزان در بستر رسانه، ترویج شعار ایران قوی، تقویت روحیه خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان اظهار داشت.

مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی اظهار داشت: دانش آموزان می توانند در حوزه های فرهنگی ادبی، هنرهای دستی تجسمی، ورزشی، علمی و مهارتی، خلاقیت و نوآوری، هنرهای آوایی و... مهارت هایی را که قابل ارائه و مجذوب نماینده برای مخاطبان است به سکوی ایران قوی ارسال نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار و فعالیت ها به طرح سکوی ایران قوی تمدید شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1496

به "زمینه سازی برای حضور فعال دانش آموزان در بستر رسانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه سازی برای حضور فعال دانش آموزان در بستر رسانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید