ساختمان کنگره آمریکا همچنان خبرساز است

به گزارش دکترای اقتصاد، پلیس کنگره آمریکا گفت، یک جوان 22 ساله این کشور را به دلیل ورود به منطقه ممنوعه و نقض پروتکل های امنیتی بازداشت کرد.

ساختمان کنگره آمریکا همچنان خبرساز است

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، با نزدیک شدن به حدود چهار ماه بعد از حمله مرگبار طرفداران دونالد ترامپ به کنگره آمریکا، تدابیر امنیتی در این نهاد قانونگذاری ایالات متحده همچنان برقرار است و خبرها از بازداشت یک نفر به اتهام ورود غیرقانونی حکایت دارد.

پلیس کنگره آمریکا (Capitol Police) روز دوشنبه از اقدام ماموران این اداره در بازداشت جوان 22 ساله به دلیل ورود به منطقه ممنوعه اطلاع داد.

در بیانیه پلیس کنگره اعلام شد که یک جوان 22 ساله به نام مارک بیوچامپ وارد منطقه ممنوعه نزدیک به حصارهای امنیتی پیرامون کنگره شد. به گفته پلیس، این فرد اهل شهر هنریکو در ایالت ویرجینیا است.

بنا بر روایت این اداره پلیس آمریکا، چند مامور به محض ورود بیوچامپ به این محوطه ممنوعه او را متوقف و به اتهام ورود غیرقانونی دستگیر کردند.

به گفته آنها تحقیقات اولیه نشان داد که این جوان آمریکایی، به صورت غیرقانونی یک خودرو را در نزدیکی محوطه چمن یادبود لینکلن در واشنگتن دی سی پارک نموده بود.

پلیس کنگره آمریکا با بیان اینکه هنوز تحقیقات درباره مارک بیوچامپ ادامه دارد، در حال حاضر این باور وجود دارد که این یک اقدام فردی بوده و ارتباطی با تهدید بزرگتر ندارد.

بازداشت این فرد در حالی اجرا شده که به دنبال حمله ششم ژانویه (هفدهم دی ماه 1399) طرفداران دونالد ترامپ به کنگره آمریکا که حداقل پنج کشته بر جا گذاشت، تدابیر امنیتی در اطراف قوه مقننه این کشور تشدید شده است.

دوم آوریل (13 فروردین امسال) حمله یک خودرو به حصارهای امنیتی اطراف کنگره خبرساز شده بود. در این حمله دو افسر پلیس به شدت مجروح شد و عامل حمله بر اثر شدت جراحات ناشی از شلیک نیروهای پلیس کشته شد.

منبع: فارس

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1400 بروزرسانی: 3 خرداد 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 986

به "ساختمان کنگره آمریکا همچنان خبرساز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان کنگره آمریکا همچنان خبرساز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید