سالانه گرافیک رضوی در زاهدان برگزار می گردد

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین سالانه و کارگاه ملی گرافیک رضوی از فردا در زاهدان برگزار می گردد.

سالانه گرافیک رضوی در زاهدان برگزار می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات سفارش کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

حسین مسگرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در زاهدان، گفت: پنجمین سالانه ملی و کارگاه گرافیک رضوی از سری برنامه های هفدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، در زاهدان برگزار می گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی سیستان وبلوچستان گفت: پنجمین سالانه ملی و کارگاه گرافیک رضوی در روزهای 16 تا 18 بهمن ماه برگزار می گردد که در این کارگاه 30 هنرمند از سراسر کشور و 20 هنرمند از هنرمندان گرافیک استان زیر نظر استاد مطرح کشوری و استانی به فراوری اثر می پردازند.

وی مطرح نمود: سال گذشته حدود 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی گرافیک رسیده که بعضی از آن ها آثاری فاخر بوده این جشنواره سال جاری در استان به نحوی دیگر طراحی شده و قالب برگزاری آن از حالت جشنواره ای به کارگاهی تبدیل شده و قرار است سال جاری سالانه و کارگاه ملی گرافیک رضوی را در زاهدان داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره ملی گرافیک رضوی که در استان سابقه چند ساله دارد اعلام کرد: آثار فراوری شد در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و از برگزیدگان کارگاه گرافیک رضوی تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.

394، ع

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 568

به "سالانه گرافیک رضوی در زاهدان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالانه گرافیک رضوی در زاهدان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید