سفر با قطار در اروپا

به گزارش دکترای اقتصاد، در قاره اروپا با قطار می‌توانید در قطارهایی سوار شوید که در مسیر خود از کوهستان ها و سواحلی می‎گذرند که تا به حال در طول عمر خود ملاحظه نکرده‌اید. صدای حرکت قطار همراه با بازدید از چشم‌اندازهایی که به سرعت از جلوی چشمان شما می‌گذرند این نوع از سفر را بسیار دلچسب می‌کنند.

سفر با قطار در اروپا

برخی کشورها همچون فرانسه، آلمان و اسپانیا با ارائه قطارهای پر سرعت و شبکه پهناوری از این قطارها، سفر و رسیدن سریع به مقاصد را برای مسافران ممکن می کنند. اگر تصمیم دارید کل قاره اروپا را به این ترتیب بازدید کنید، دشوار ترین بخش پیش روی شما در تنظیم برنامه سفر، وجود تعداد زیادی جاذبه و دیدنی در سراسر این قاره است. این موضوع می تواند برای برخی از مسافرین که برای بار نخست به اروپا سفر می کنند، ترسناک و دردسر ساز باشد. توصیه می کنیم در سفر به این قاره به جای تلاش برای دیدن هر چه بیشتر مناطق مختلف، بخش های معدودی را انتخاب کرده و بر آن ها تمرکز کنید. این موضوع به شما فرصت می‌دهد  تا با آرامش و به طور دقیق و کامل از این زیبایی‌ها در تور اروپا دیدن کرده و تجربه‌ای خوب داشته باشید.

کوهستان ها و سواحل

شبکه های گسترده خط آهن در بخش های مختلف ساحلی قاره اروپا از جمله چینکو تره (Cinque Terre) در شمال غربی ایتالیا وجود دارد و همچنین مسیرهای متعدد خط آهن کوهستانی مانند کوهستان های فرانسه و کوه های آلپ در سوئیس پیش روی شما قرار دارد. اروپا به دلیل تنوع آن شناخته شده است و طبیعت آن نیز مانند مردم و کشورهایش دارای تنوع زیادی است. رشته کوه‌ های متعددی هم در آنجا وجود دارد که قله ‌های مرتفعی دارند. هر کدام از این مسیرها را که انتخاب کنید، تضمین می کنیم که مناظری زیبا و شگفت انگیز از شهرها و روستاها و طبیعت زیبا را در مسیر خود خواهید دید. شاید فکرش را هم نکنید که  می توانید با نشستن در یک قطار از دیدن چه مناظری برخوردار شوید.

جشنواره های مسیر قطار

چرا برنامه سفر خود را بر اساس جشنواره ها تنظیم نمی کنید؟ به طوری که اروپایی ها به برگزاری جشنواره و فستیوال های عجیب و غریب شهرت داشته و در برخی موارد در یک جشنواره پول های هنگفتی هم هزینه می شود. در همین راستا، هر ساله فستیوال ‌ها و جشن‌ های زیادی در سراسر اروپا برگزار می ‌شود که شماری از آنها بسیار منحصر به فرد و به عبارتی عجیب و غریب‌ نیز هستند؛ شما می توانید از جشنواره La Tomatina در نزدیکی والنسیا دیدن کرده یا به تماشای جشنواره و کارناوال ونیز بروید. حضور در جشنواره پالیو (Palio) در سیه نا (Siena) نیز می تواند ساعاتی خوب برای تان رقم بزند. روز بزرگداشت سلطنت در آمستردام، جشنواره موسیقی جاز مونترو در سوئیس، فستویال مشهور اکتبر (Oktoberfest) در مونیخ هر کدام از جمله مشهورترین جشنواره های قاره اروپا هستند که حضور در آن ها می تواند برایتان خاطره انگیز و فراموش نشدنی است.

انتشار: 8 تیر 1396 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 46

به "سفر با قطار در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با قطار در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید