شعر و ترانه در فرهنگسرای رازی منتظر شماست

به گزارش دکترای اقتصاد، اولین محفل شعر و ترانه رو ب رو، ویژه نوجوان، همزمان با ایام دهه فجر در فرهنگسرای رازی میزبان علاقه ممندان است.

شعر و ترانه در فرهنگسرای رازی منتظر شماست

به گزارش خبرنگاران، این محفل شعر و ادب با هدف تربیت و پرورش نسلی پویا و مستعد شکل گرفته است تا فرصتی برای علاقه مندان به شعر و ادبیات فراهم گردد که از محضر استادان بنام و چهره های سرشناس شعر و ادب بدون واسطه بهره مند گردد.

حسین شکیب رئیس فرهنگسرای رازی با بیان این مطلب درباره جزئیات فعالیت این محفل شاعرانه می گوید: شعر شکلی از ادبیات است که به واسطه نکته سنجی و ظرافت، احساس زیبا تماشا جهان از دریچه ای دیگر را می آموزد. شعر نگاه جامد ما را نسبت به جهان عوض می نماید و به حرکت در می آورد. به همین علت آموزش و آشنایی نوجوانان با روش صحیح و بهره مندی از نظر استادان نام آشنای این حوزه یاری زیادی به نوجوانان در کشف استعدادهای پنهان آنها می نماید.

به گفته مدیریت فرهنگی و هنری پازل یازدم شهر تهران، مراسم افتتاحیه محفل شعر و ادب با عنوان رو ب رو و دبیری و اجرای حامد ثامنی امروز 19 بهمن ماه در فرهنگسرای رازی، سالن شماره 2 پردیس سینمایی رازی، از ساعت 16 تا 18 برای علاقه مندان به شعر و ادبیات برگزار می گردد.

شرکت در این مراسم برای عموم آزاد است و نوجوانان برای حضور در این برنامه می توانند به نشانی: میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی سری بزنند و برای نام نویسی هم با شماره 09192264585 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1576

به "شعر و ترانه در فرهنگسرای رازی منتظر شماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شعر و ترانه در فرهنگسرای رازی منتظر شماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید