عزت و سربلندی ایران مدیون رشادت های شهداست، سهم والای شهدای خبرنگار

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، سیزدهمین دوره آئین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف بزرگداشت یاد و خاطره چهل و هفت شهید این وزارتخانه شهدای خبرنگار و شهدای مدافع حرم در قالب طرح سلام شهید با حضور علی تن مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خانواده معظم شهدا، مدیران و جمعی از مسئولان و کارکنان این وزارتخانه روز چهارشنبه 18 مرداد در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار گردید.

عزت و سربلندی ایران مدیون رشادت های شهداست، سهم والای شهدای خبرنگار

در این مراسم، حاضران با حضور بر مزار شهید کریم نوری از شهدای ستاد وزارتخانه و شهید علی نبی پورانگجی از شهدای خبرنگار و شهدای مدافع حرم علاوه بر غبارروبی، عطرافشانی و نثار گل، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

علی تن مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی و همه داشته های ما و نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون رشادت های شهدا است.

وی اضافه نمود: حضور در مزار شهدا برای همه ما یادآوری است که راه این عزیزان را فراموش نکنیم و قدم در راهی بگذاریم که آنها گذاشته بودند.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و خبرنگاران، از همه شهدا به عنوان رسانه یاد کرد و اضافه نمود: همه شهدا رسانه هستند و کاری که انجام دادند و ایثارگی که انجام دادند صدا و تصویرش به همه جهان رسید و پژواک این سلحشوری و رشادت به کل جهان مخابره شد. قطعاً سهم شهدای خبرنگار در این مهم بیش از این بوده است.

شهید نبی پور انگجی سرپرست خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) در استان کهگیلویه و بویراحمد بود.

آئین غبارروبی مزار شهدای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز شهدای غیر کارمند وزارتخانه با هدف بزرگداشت مقام والای شهدا در قالب طرح سلام شهید به صورت هفتگی روزهای چهارشنبه خاتمه هفته برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 20 مرداد 1402 بروزرسانی: 20 مرداد 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1647

به "عزت و سربلندی ایران مدیون رشادت های شهداست، سهم والای شهدای خبرنگار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزت و سربلندی ایران مدیون رشادت های شهداست، سهم والای شهدای خبرنگار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید