قهرمانی در جام جهانی برترین اتفاق زندگی است

به گزارش دکترای اقتصاد، اگرچه لائوتارو مارتینز عملکرد خوبی در جام جهانی نداشت و بار ها با فرصت سوزی های خود طرفداران آلبی سلسته را عصبانی کرد، اما در نهایت تیم ملی آرژانتین با فزونی برابر فرانسه در ضربات پنالتی پیروز به کسب عنوان قهرمانی شد. حالا پپ ماروتا این اتفاق را مهم ترین دستاورد زندگی لائوتارو توصیف نموده و مدعی شد او در ادامه فصل در ترکیب اینتر نیز درخشان ظاهر می گردد.

قهرمانی در جام جهانی برترین اتفاق زندگی است

پپ ماروتا گفت: ما از جاه طلبی بالایی در ادامه فصل برخوردار بوده و می خواهیم در تاریخ چهار ژانویه تیمی رقابت طلب باشیم. ما کوشش می کنیم تا با ناپولی که برترین عملکرد خود را تا به امروز نشان داده، رقابت نموده و یک نتیجه درخشان کسب کنیم.

عملکرد بازیکنان اینتر در جام جهانی؟ ما برای لائوتارو مارتینز که در تیم ملی آرژانتین حضور داشت، خوشحالیم. قهرمانی در جام جهانی برترین اتفاق در زندگی یک بازیکن است. ما مطمئن هستیم که لائوتارو برای اثبات کیفیت خود در سن سیرو کوشش می نماید و او نقطه قوت بزرگی برای اینتر محسوب می گردد.

ناکامی بزرگ روملو لوکاکو در جام جهانی؟ او عاشق اینتر است و ما این موضوع را در سال های اخیر در کنار او متوجه شده ایم. لوکاکو با یک مشکل عضلانی دست و پنجه نرم می کرد، اما اکنون به طور کامل بهبود یافته و حالا او باید به فرم درخشان خود بازگردد. اینتر جام های زیادی برده است و امیدوارم سال 2023 به عناوینی دست یابیم که در سال 2022 پیروز به کسب آن نشدیم.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 10 دی 1401 بروزرسانی: 10 دی 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1553

به "قهرمانی در جام جهانی برترین اتفاق زندگی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی در جام جهانی برترین اتفاق زندگی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید