قیمت اطلس G سایپا اعلام شد

به گزارش دکترای اقتصاد، قیمت اطلس G سایپا یا همان کوییک فیس لیفت، از سوی این خودروساز اعلام شد. اطلس از پیشرانه تازه تیبا استفاده می نماید که برای اولین بار، با این خودرو به بازار آمده است. آنالیز معایب و مزایای این خودرو را از دست ندهید.

قیمت اطلس G سایپا اعلام شد

خبرنگاران - بنابر اعلام سایپا قیمت اطلس G دنده ای در مرداد ماه 1403 به توضیح است:

خودرو قیمت پایه (تومان) مبلغ عوارض (تومان) قیمت مصرف کننده (تومان)
اطلس G344 میلیون و 187 هزار و 63165 میلیون و 507 هزار و 279409 میلیون و 757 هزار و 911

اطلس دنده ای G سایپا یا همان کوییک فیس لیفت، نوترین خودرو سایپا است که از پیشرانه نو تیبا استفاده می نماید که برای اولین بار، با این خودرو به بازار آمده است. امکانات این خودرو نیز به روز شده است. این خودرو با وجود استفاده از پلت فرم قدیمی، قیمت بالایی دارد. به طوری که با پول آن می توان حتی شاهین در حد صفر سایپا را هم خرید. اطلس دنده ای چه قدر ارزش خرید دارد؟

رسیدن به شجره نامه اطلس دنده ای کار سختی نیست. کوییک یک فیس لیفت از تیبا هاچ بک است و اطلس نیز فیس لیفت کوییک است. در واقع باید گفت اطلس دنده ای فیس لیفت ضربدر دو تیبا هاچ بک است. اما مهم این جاست که هیچ ارتقا فنی ویژه ای روی این فیس لیفت ها صورت نگرفته است. فقط پیشرانه اطلس با کد M15 GSI، قادر به فراوری اندک توانی بیش تر از نسخه پیشین است.

پیشرانه اطلس دنده ای

موتور M15 GSI اطلس دنده ای می تواند 90 اسب بخار قدرت و 137 نیوتن متر گشتاور فراوری کند. این نیرو و گشتاور به وسیله گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلو این خودرو منتقل می گردد.

این پیشرانه به دریچه گاز برقی و سیستم VVT هم مجهز شده است. موتور M15 قبلی نصب شده روی خانواده تیبا و کوییک، دارای حداکثر قدرت 87 اسب بخار و 127 نیوتن متر گشتاور است.

هر چند اضافه شدن VVT روی پیشرانه باعث شتابگیری بهتر خودرو در آغاز حرکت می گردد، اما باید دید الزامات آلایندگی سازمان استاندارد، قرار است چقدر این شتاب را محدود کند.

پلت فرم اطلس G سایپا

اطلس دنده ای همچنان از پلت فرم قدیمی X200 سایپا استفاده می نماید، که ترکیبی از پلت فرم ریو و پراید است. این پلت فرم سواری نرم و هندلینگی بهتر از پراید دارد، اما ایمنی آن مناسب نیست.

آنالیز کامل اطلس G سایپا و مقایسه قیمت آن با رقبا را در این لینک بخوانید.

منبع: بیت ران
انتشار: 7 شهریور 1403 بروزرسانی: 7 شهریور 1403 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1688

به "قیمت اطلس G سایپا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اطلس G سایپا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید