ماجرای بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال چیست؟

به گزارش دکترای اقتصاد، کاظم قیم معاون بین الملل باشگاه استقلال درباره بسته شدن پنجره استقلال گفت: متاسفانه این خبر از اساس کذب است و بهتر است بگوییم فاجعه مدیریتی در بعضی از رسانه ها اتفاق افتاده که با کمترین اطلاعات اقدام به انتشار اخباری از این دست در شرایطی می نمایند که استقلال روزهای خوبی را سپری نموده و برای ملاقات دربی آماده می گردد.

ماجرای بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال چیست؟

وی در ادامه اسم کرد: دو نامه به دست باشگاه رسیده که اولی درباره موضوع لکیچ است و پرونده دوم هم به دیاباته بازمی شود که در هر دو رای صادر شده، به صراحت این موضوع قید شده که پنجره جابجاییی باشگاه استقلال فورا بعد از پرداخت پول باز خواهد شد و مجموع این دو شکایت هم حدود 50 هزار دلار است.

قیم در ادامه اسم کرد: شکایت آقای دیاباته مربوط به آذرماه سال 1399 است که ایشان در آن موقع تمامی مطالبات خود را دریافت نموده بودند و علت طرح شکایت هم دریافت جریمه دیرکرد پرداخت حقوق به مبلغ 180 هزار دلار بود که در نهایت با لایحه دفاعیه باشگاه این رقم به نزدیک به 20 هزار دلار تقلیل پیدا کرد و حکم صادره هم جهت پرداخت این عدد است.

او در سرانجام صحبت های خود افزود: مطمئنا با نزدیک شدن به فصل جابجایی، مدیران باشگاه ضمن پرداخت جریمه های در نظر گرفته شده از سوی فیفا برای باز کردن پنجره جابجاییی اقدام خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1075

به "ماجرای بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای بسته شدن پنجره نقل وانتقالات استقلال چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید