مجوز بازی مدافع پرسپولیس صادر شد ، رونمایی از بازیکن ملی پوش برابر آلومینیوم اراک

به گزارش دکترای اقتصاد، باشگاه پرسپولیس اعلام نمود، فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا کارت بازی مدافع نو این تیم را برای بازی در لیگ برتر ایران صادر کرد.

مجوز بازی مدافع پرسپولیس صادر شد ، رونمایی از بازیکن ملی پوش برابر آلومینیوم اراک

به گزارش همشهرشی آنلاین، به این ترتیب پورعلی گنجی از این پس اجازه همراهی سرخپوشان را دارد. باشگاه بعلاوه قبل از این برای دریافت ITC این بازیکن اقدام نموده بود و فقط برای تکمیل فرایند کار باید این مجوز دریافت می شد که با کوشش های اجرا شده، این امر محقق شد.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی فوتبال ایران دومین خرید تیم فوتبال پرسپولیس در تابستان پس از علیرضا بیرانوند بود.

این مدافع که فصل قبل در لیگ چین با پارگی رباط صلیبی روبرو شد، تمریناتی را با سرخپوشان پس از بهبودی به عنوان بازیکن مهمان انجام و از همان زمان مذاکراتی را برای پیوستن به تیم پرسپولیس انجام داد و در نهایت به جمع سرخپوشان اضافه شد.

پورعلی گنجی فصل قبل با قراردادی 2 ساله به تیم شنژن پیوست که مصدوم شد. زمانی که پورعلی گنجی به پرسپولیس پیوست عنوان شد که او قرارداد سال دومش را به تیم چینی بخشیده تا قراردادش را فسخ کند اما از سال نخست مقداری از مطالباتش را طلب دارد.

در ادامه باشگاه پرسپولیس دوبار برای صادر شدن آی تی سی پورعلی گنجی نامه زد اما پاسخ شنژن برای صادر کردن آی تی سی شماره 8 منفی بود. پورعلی گنجی به خاطر دریافت مطالباتش از باشگاه چینی به فیفا شکایت نموده و در مقابل شنژن نیز شکایتی را علیه مدافع تیم ملی به ثبت رسانده بود که این امر فرایند صدور ITC او را به تاخیر انداخت.

تیم فوتبال پرسپولیس روز آدینه در هفته سوم لیگ برتر از ساعت 19:30 در اراک میهمان آلومینیوم خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1401 بروزرسانی: 1 شهریور 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1493

به "مجوز بازی مدافع پرسپولیس صادر شد ، رونمایی از بازیکن ملی پوش برابر آلومینیوم اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز بازی مدافع پرسپولیس صادر شد ، رونمایی از بازیکن ملی پوش برابر آلومینیوم اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید