مخفی کاری نو تسلا درباره ویدئوی اشتباهات سیستم خودران

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورج، تسلا از مالکان خودروهای برقی که نسخه آزمایشی نرم افزار کاملاً خودران آن را آزمایش می کنند، خواسته قراردادهای عدم افشا امضا کنند. همچنین این شرکت از افراد خواسته تا ویدئوی کلیپ هایی که در آن سیستم کمک راننده اشتباه می کند را به اشتراک نگذارند.

مخفی کاری نو تسلا درباره ویدئوی اشتباهات سیستم خودران

بر اساس اطلاعات موجود در قرارداد عدم افشای تسلا آمده است: افراد بسیار زیادی خواهان شکست تسلا هستند. نباید اجازه دهیم آنها بازخورد و پست های شما در شبکه های اجتماعی را به طور اشتباه تفسیر کنند.

همچنین شرکت کنندگان در طرح آزمایشی تسلا باید در شبکه های اجتماعی حس مسئولیت پذیری را منتقل کنند و علاوه بر آن باید ویدئو هایی کمتری به اشتراک بگذارند. به گفته تسلا رانندگان باید ویدئوهایی را به اشتراک بگذارند که جالب توجه باشد.

در حال حاضر این شرکت خودروساز به گروه کوچکی از رانندگان اجازه داده نسخه بتا نرم افزار کاملاً خودران را به مدت یک سال آزمایش کنند. برخی از این افراد مسئولیت خود را جدی می گیرند و شکاف های موجود را یافته و اطلاع رسانی می کنند. اما تعداد زیادی از این رانندگان هنگام تردد از این نرم افزار استفاده و فیلمبرداری می کنند.

این گزارش در نشریه وایس و در حالی منتشر شده که تسلا مشغول توسعه دسترسی به نرم افزار کاملاً خودران است. از سوی دیگر مقامات آمریکا مشغول تحقیق درباره نسخه فعلی سیستم اتوپایلوت خودروهای این شرکت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1193

به "مخفی کاری نو تسلا درباره ویدئوی اشتباهات سیستم خودران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخفی کاری نو تسلا درباره ویدئوی اشتباهات سیستم خودران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید