مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک

به گزارش دکترای اقتصاد، این پارک نسبت به سایر پارکهای این لیست سر سبزی کمتری دارد اما یکی از اصلی ترینهاست.افراد معروف به هیپی که به تازگی معروف شده اند این پارک پاتوقشان است و بیشترشان هم در بین دانشجویان و دانش آموزان نیویورک هستند.در ماه های گرم سال، این پارک یکی از بهترین نقاط برای تماشای شهر، همراهی با موزیسین ها-از پیانیست ها گرفته تا ساکسیفونیستها- و هنرمندان خیابانی است. سر و صدای اسکیت بازها در نزدیکی نماد Washington Arch و بچه های شلوغ و پرتحرک در روزهای گرم تابستان کاملا به گوش میرسد.

مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک

این پارک بروکلین در میان هیپسترها محبوب است و بعدا در بین خانواده ها هم کم کم محبوب شد. در این پارک امکاناتی برای بازی بیس بال، فوتبال،زمین های مخصوص سگ ها، زمین تنیس و بسیاری دیگر وجود دارد. همچنین یک زمین بازی در خیابان Lorimer و Driggs واقع شده است. همچنین در این پارک یه صفحه نمایش برای تماشای فیلم است که در تابستان به فستیوال فیلم alfresco معروف است و فیلم های دهه 90 که خاطره انگیز هستند را پخش میکند.

یک روز کامل را در دومین پارک شهر بگذرانید تا با یک دنیا مواجه شوید. ماندگارترین نماد آن Unisphere ، یک ماموت فولادین است که برای نمایشگاه جهانی در سال 1964 ساخته شد.همچنین استادیوم Arthur Ashe و Citi Field در New York Hall of Science رتبه یک فرهنگ و ورزش را دارا هستند. زمین های سبز هموار شامل یک باغ وحش ، یک دریاچه قایق سواری ، یک پارک مخصوص اسکیت ، یک فضای مناسب باربیکیو ، زمین بازی و یک مرکز آبزیان و هاکی 66 میلیون دلاری است.

منبع مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1203

به "مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین پارک های شهر نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید