مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)

به گزارش دکترای اقتصاد، تقریبا یک سوم ساحل بانگ سارای در اختیار اسکله ماهیگیران محلی است. خوشبختانه همچنان مقدار فراوانی شن وجود دارد و حضور یک اجتماع بزرگ از ماهیگیران به این معنی است که شما در تور تایلند در اینجا به تعداد فراوانی از رستوران های دریایی محلی درجه یک دسترسی خواهید داشت. بازدید از خود اسکله ها هم به شما دیدی از زندگی روزمره مردم پاتایا می دهد و از آن جذابتر می توانید سری هم به معبد بانگ سارای بزنید.

مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)

شن های ساحل بانگ سارای، یکی از نرم ترین هایی است که شما در تور تایلند می توانید در بخش شرقی کشور پیدا کنید. البته در زمان مد، چیزی زیادی از آن نخواهید دید چرا که آب درست تا محل پیاده راه بالا می آید. حتی در میانه فصل پرگردشگر، در اینجا شما خانواده ها و ماهیگیران بیشتری را از توریست های تور پاتایا می بینید. نه این که کلا نباشند، چرا که چند هتل در این منطقه قرار دارند. چند هتل در حال ساخت نیز در این منطقه وجود دارد و با وجود توسعه منطقه، بهتر است قبل از این که شلوغ شود از این مقصد آرامش بخش دیدن کنید.

جاده ای که از میان پارک عبور می کند محل برپایی بازار واکینگ استریت بانگ سارای است که دومین دوشنبه هر ماه برگزار می شود. در این بازار گستره شگفت آوری از غرفه ها وجود دارد که بیشترشان خوراکی، غذاهای خیابانی و لباس می فروشند. این بازار در بین مردم محلی خیلی بیشتر از مسافران تور تایلند طرفدار دارد و در نتیجه در اینجا بسیاری از سوغات های معمول بازارهای تایلند مانند مجسمه های فیل را پیدا نخواهید کرد. قیمت ها نیز عموما خیلی پایین تر هستند. در منطقه اطراف ساحل بانگ سارای پایگاه نیروی دریایی Sattahip و زمین گلف نیروی دریایی قرار دارد. باغ گیاه شناسی نونگ نوچ و پارک آبی کارتون نتورک آمازون هم در این نزدیکی قرار دارند.

منبع مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)

انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1281

به "مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساحل بانگ سارای پاتایا (تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید