اشلی هایتس پوکت از اقامتگاه های 4 ستاره شهر

به گزارش دکترای اقتصاد، اگر هیاهوی روزمره زندگی و مشغله فراوان، روح و روان شما را اذیت می نماید، بدون تردید رزرو کردن اتاقی در The Ashlee Heights Patong Hotel همزمان با خرید آنلاین بلیط هواپیما پوکت همان چیزی است که از لحاظ روحی بدان احتیاج دارید. زیرا سکوت و آرامش در این هتل موج می زند.

اشلی هایتس پوکت از اقامتگاه های 4 ستاره شهر

برای سفر با قیمت تور پوکت بهار همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

اتاق های هتل اشلی هایتس پوکت

بالکن اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه مطبوع، سرویس اینترنت بی سیم رایگان و مینی بار تنها بخشی از امکانات بسیار خوبی هستند که در اتاق های دوست داشتنی هتل اشلی هایتس پوکت فراهم شده و با عشق و اشتیاق در اختیار مهمانانی قرار می گیرند که بلیط هواپیما پوکت خریده و مهمان این هتل می شوند. در تمامی این اتاق ها یک حمام اختصاصی با دوش آب گرم نیز تعبیه شده است. همچنین بعضی از اتاق های این هتل دارای چشم اندازی به سمت کوه های اطراف بوده و اقامت در آنها بسیار لذت بخش است. ناگفته نماند که این اتاق ها با نهایت دقت تزئین شده اند. به همین دلیل، همه مهمانان در اولین برخورد با اتاق خودشان حیرت زده می شوند.

رستوران هتل اشلی هایتس پوکت

زیبایی های هتل اشلی هایتس پوکت فقط به اتاق های این اقامتگاه مختصر نمی گردد. بلکه این هتل بخش دیگری از جذابیت خود را مدیون رستوران فوق العاده زیبای خود است. در این رستوران، منویی در مقابل شما قرار می گیرد که با نام غذاهایی از کشورهای آمریکایی و آسیایی پر شده است. کافیست شما غذای دلخواه خود را سفارش دهید تا خدمه رستوران هتل اشلی هایتس پوکت با نهایت دقت و تمرکز آن را طبخ و سرو کنند. سرو میوه های خوش طعم و نوشیدنی های لذیذ را نیز باید از کافه هتل اشلی هایتس پوکت بخواهید.

نکاتی درباره هتل اشلی هایتس پوکت

بر اساس نظرسنجی های متعددی هتل اشلی هایتس یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر پوکت است. یکی از دلایل این امر، فراهم شدن خدمات و امکانات مختلفی مثل تراس، بخش پذیرش 24 ساعته، استخر روباز، اتاق خانواده، سرویس های حمل و نقل به فرودگاه، نگهداری از چمدان ها، رزرو تور و شستشوی اتوی لباس و همچنین تسلط کارکنان آن به زبان انگلیسی است. در همین حال، این هتل پارکینگی نیز مهیا نموده و آن را به طور رایگان در اختیار مهمانان خود قرار می دهد تا سطح امنیت اقامت آنها را کاملا بهبود ببخشد. ناگفته نماند که هتل اشلی هایتس پوکت چسبیده به ساحلی زیبا بوده و این امر، امکان انجام فعالیت های مختلف در ساحل را برای مهمانان این اقامتگاه تسهیل می نماید.

موقعیت مکانی هتل اشلی هایتس پوکت

یکی از نقاط قوت هتل اشلی هایتس پوکت که باعث رجحان این اقامتگاه نسبت به سایر هتل ها می گردد، موقعیت مکانی بسیار خوب آن است. در حقیقت، این هتل مدرن و زیبا در منطقه ای واقع شده که بسیار ساکت و آرام بوده و در عین حال، فاصله اندکی با چندین مکان پر بازدید شهر دارد. به طوری که اغلب این مکان ها را تنها با 5 تا 10 دقیقه پیاده روی می توان در دسترس خود قرار داد. در ضمن، فاصله بین هتل اشلی هایتس پوکت و فرودگاه بین المللی این شهر با 45 دقیقه رانندگی پیموده می گردد.

اماکن نزدیک به هتل اشلی هایتس پوکت

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا ساحل استارباکس: 600 متر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا اسکله پاتونگ: 700 متر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا مرکز خرید جانگسیلون: 750 متر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا پیاده راه بانانا: 900 متر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا بازار آزاد بانزان: 950 متر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا مجتمع پردیس: 1.2 کیلومتر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا پیست کارتینگ: 4.9 کیلومتر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا معبد چالونگ: 5.9 کیلومتر

فاصله هتل اشلی هایتس پوکت تا پارک مینی گلف دینو: 6 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 661

به "اشلی هایتس پوکت از اقامتگاه های 4 ستاره شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشلی هایتس پوکت از اقامتگاه های 4 ستاره شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید