نشت گاز 14 دانش آموز را راهی بیمارستان کرد

به گزارش دکترای اقتصاد، رئیس فوریت های پزشکی استان اردبیل گفت: حادثه نشت گاز در یکی از مدارس شهرستان بیله سوار به وقوع پیوست و در این حادثه تعدادی از دانش آموزان با مسمومیت نسبی به بیمارستان منتقل شدند.

نشت گاز 14 دانش آموز را راهی بیمارستان کرد

به گزارش تسنیم، به نقل از فوریت های پزشکی استان، مجید محمدغریبانی از وقوع حادثه نشت گاز در یکی از مدارس شهرستان بیله سوار خبر داد و گفت: در این حادثه تعدادی از دانش آموزان با مسمومیت نسبی به بیمارستان منتقل شدند.

وی اظهار کرد: در پی گزارش وقوع یک فقره حادثه نشت گاز در مدرسه ابتدایی فاطمیه شهرستان بیله سوار اقدامات لازم برای پیگیری موضوع انجام شده که طبق گزارش همکاران ما در مرکز بیله سوار 14 نفر از دانش آموزان 10 تا 12 ساله با علائم نسبی مسمومیت با گاز مونوکسید به بیمارستان منتقل شدند.

محمدغریبانی با اشاره به اینکه احتمال افزایش تعداد دانش آموزان مسموم شده در ساعات بعدی وجود دارد، گفت: همکاران اورژانس در محل مدرسه مذبور مستقر بوده و در حال معاینه پزشکی بقیه دانش آموزان هستند.

رئیس فوریت های پزشکی استان اردبیل همچنین گفت: خوشبختانه در این حادثه گزارش فوتی یا هیچ گونه مسمومیت جدی نداشتیم.

به گفته غریبانی نشت گاز مربوط به نقص سیستم گرمایشی مدرسه بوده که در این حادثه متأسفانه نشتی نه در یک کلاس درس بلکه به صورت عموم در کل محیط مدرسه اتفاق افتاده است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1440

به "نشت گاز 14 دانش آموز را راهی بیمارستان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشت گاز 14 دانش آموز را راهی بیمارستان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید