نیمار به پاریسی ها خبر داد؛ من با تیم جدیدم توافق کردم

به گزارش دکترای اقتصاد، پاری سن ژرمن از طرف خود هم در پی راهی است تا نیمار را به فروش برساند چرا که می داند هواداران دیگر او را تحمل نخواهند کرد.

نیمار به پاریسی ها خبر داد؛ من با تیم جدیدم توافق کردم

درحالیکه نیمار در روزهای گذشته به دلیل خبرهایی غیرورزشی مورد توجه قرار گرفته روزنامه اسپانیایی مارکا امروز مدعی شد او به باشگاهش پاری سن ژرمن اطلاع داده که منچستریونایتد را به عنوان تیم آینده خود انتخاب کرده و با شیاطین سرخ به توافق رسیده است.

این در حالی است که عدم حضور نیمار در جشن قهرمانی پی اس جی و سفر او به موناکو برای تماشای رقابتهای گراندپری فرمول یک در این شهر پاریسی ها را خشمگین کرده است. نیمار امروز هم گفت در سه روز آینده در یک سفر تفریحی دریایی شرکت خواهد کرد و در نتیجه برای دیدار آخر پی اس جی در لیگ یک هم در خدمت تیم نخواهد بود.

نیمار تا سال 2027 با پی اس جی قرارداد دارد ولی تنش های اخیر در رابطه اش با باشگاه فرانسوی باعث شده بیشتر ناظران منتظر جدایی او در تابستان امسال باشند. روزنامه مارکا در گزارشی مدعی شد نیمار به پاری سن ژرمن اطلاع داده که قصد جدایی دارد و تیم بعدی خود را هم مشخص کرده است.

پاری سن ژرمن از طرف خود در پی راهی است تا نیمار را به فروش برساند چرا که می داند هواداران دیگر او را تحمل نخواهند کرد. از سوی دیگر دستمزد بالای ستاره برزیلی، 36 میلیون یورو در سال، عاملی است که پاریسی ها را مشتاق خداحافظی با نیمار کرده است.

مارکا می گوید با اینکه نیمار به مدیران پی اس جی اطلاع داده که ترجیحش منچستریونایتد بوده و با این باشگاه انگلیسی به توافق اولیه دست پیدا کرده اما این انتقال به سادگی انجام نخواهد شد. چرا که پی اس جی برای خرید او از بارسلونا 222 میلیون یورو پرداخته و حاضر نیست نیمار را به هر قیمتی واگذار کند.

شاید در صورت قطعی شدن خرید منچستریونایتد از طریق قطری ها کار برای نیمار و مدیران نو یونایتد راحت تر شود. نیمار با بنیاد سرمایه گذاری قطر قراردادی تبلیغاتی دارد و این می تواند به انتقال او به منچسترِ تحت مالکیت قطری ها کمک کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1402 بروزرسانی: 13 خرداد 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1620

به "نیمار به پاریسی ها خبر داد؛ من با تیم جدیدم توافق کردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمار به پاریسی ها خبر داد؛ من با تیم جدیدم توافق کردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید