ویزای بلند مدت تایلند می خواهید پس قوانین قرنطینه را رعایت کنید

به گزارش دکترای اقتصاد، تایلند ویزای 90 روزه را برای خارجی ها در دسترس مسافران قرار می دهد. افرادی که این ویزا را تأیید نمایند 14 روز قرنطینه می شوند و می توانند در تعدادی از املاک لوکس در بانکوک قرنطینه خود را بگذرانند.

ویزای بلند مدت تایلند می خواهید پس قوانین قرنطینه را رعایت کنید

با تور تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

بازدیدنمایندگان با این ویزا ها همچنین برای اقامت کامل 90 روزه خود باید محل اقامت خود را رزرو نمایند و ویزا می تواند برای دو دوره 90 روزه یعنی در کل 270 روز یا تقریباً 9 ماه تمدید گردد. آنها همچنین باید اثبات بیمه سلامت و مسافرت خود را نشان دهند.

پس از سرانجام دوره قرنطینه، مسافران می توانند به هر کجا که می خواهند در اطراف تایلند بروند. علاقه مندان به ویزا می توانند با مراجعه به اداره گردشگری تایلند اقدام نمایند. تعداد محدودی ویزا در دسترس است و هزینه آن در حدود 65 دلار خواهد بود. تایلند سخت کوشش کرد تا شیوع ویروس را در اوایل سال شکست دهد و این کشور یک برنامه صدور گواهینامه ایمنی برای شناسایی نهادهای گردشگری مطابق با استانداردهای بهداشتی کرونا شروع کرد.

برنامه صدور گواهینامه سازمان ایمنی و بهداشت تایلند (SHA) در ماه مه اعلام شد و برای مشاغلی از جمله رستوران ها، هتل ها و ارائه دهندگان محل اقامت. مراکز همایش، جاذبه های تفریحی و گردشگری، ارائه دهندگان وسایل نقلیه حمل و نقل توریستی، آژانس های مسافرتی، برگزار نماینده تور، آبگرم و سالن های زیبایی، فروشگاه های عظیم و مراکز خرید ورزشگاه های ورزشی برای گردشگری، تئاتر و مغازه های سوغات و سایر خرده فروشان ارائه می گردد.

منبع: گردشبان
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 576

به "ویزای بلند مدت تایلند می خواهید پس قوانین قرنطینه را رعایت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای بلند مدت تایلند می خواهید پس قوانین قرنطینه را رعایت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید