کسری بودجه شهرداری صفر شد

به گزارش دکترای اقتصاد، رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه کسری بودجه شهرداری صفر شد، گفت: شورای نگهبان و رسانه ملی نقش مهمی در افزایش مشارکت مردم در انتخابات مجلس را دارند.

کسری بودجه شهرداری صفر شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و نود و یکمین جلسه شورای شهر تهران گفت: همکاران ما در شهرداری از بامداد امروز در کوشش هستند تا معابری که دچار برق گرفتگی شده است را باز نمایند و امیدوارم که رسانه ها به ویژه رسانه ملی بی طرفانه این موضوع را انعکاس دهند.

وی اضافه کرد: گزارش نه ماهه عملکرد شهرداری تهران آماده شده است و در این مدت بدون درنظر دریافت بودجه غیرنقدی و مشکل رکود، تحریم و تورم هزینه های جاری شهرداری تهران کمتر شده است و 92 درصد رقم بودجه یعنی 8 درصد کمتر از سقف موردنظر تأمین شده است. ادامه داد: همچنین درآمد شهرداری به 92 درصد رسیده و این یعنی کسری بودجه تا آخر آذر صفر شده است، همچجنین بازپرداخت بدهی و سود تسهیلات هم اجرا شده و ااحساس خوبی دارم که درآمد پایدار شهرداری بیشتر شده است.

هاشمی باتذکر نسبت به شهرداری گفت: باید نسبت به بودجه غیرنقدی حساسیت باشد تا طرح های توسعه ای دچار رکود نشود و بخش عمرانی در شهر با بودجه غیرنقدی توسعه یابد.

وی در ادامه به حوادث دی ماه و رد صلاحیت ها در انتخابات مجلس اشاره نمود و بیان داشت: امیدوار هستیم در هفته های آینده شور انتخابات اوج گیرد.

وی با اشاره به خطبه اخیر رهبر انقلاب گفت: تهدیدات بزرگی پیش رو داریم که توسط آمریکا انجام می گیرد و تنها مسیری که می توان در مقابله با این تهدیدات داشت، ابتدا مقاومت و بعد از آن افزایش قدرت ملی و توان کشور است که افزایش مشارکت عمومی در انتخابات، نشاط سیاسی ایجاد می نماید و وظیفه شورای نگهبان و صدا و سیما است که با حساسیت به این موضوع توجه نمایند.

رئیس شورای شهر گفت: اگر جامعه حس کند که شورای نگهبان بی طرفانه تأیید صلاحیت ها را انجام داده و رسانه ملی نیز بی طرفانه حمایت کند، می توانیم شاهد افزایش مشارکت مردم باشیم.

هاشمی بیان داشت: همچنین در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیک فضای لازم در این زمینه با انتخابات شورایاری ها ایجاد شد و ان شاءالله در خصوص انتخابات مجلس شاهد نتایج مؤثری خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 108

به "کسری بودجه شهرداری صفر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسری بودجه شهرداری صفر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید