کمبودها و محرومیت های استان در شروع سال تحصیلی

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از 15 شهریورماه تمام مدارس بازند و مدیران و معلمان در مدارس حضور دارند، اظهار کرد: حضور دانش آموزان بر اساس شرایط منطقه اعلام می گردد.

کمبودها و محرومیت های استان در شروع سال تحصیلی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط دریافت ویزای دانشجویی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین راستا را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فرحناز قائد امینی با تاکید به اینکه ارائه آموزش در مناطق مختلف براساس شرایط شیوع کرونا به صورت حضوری، نیمه حضوری، غیرحضوری انجام می گردد، گفت: ارائه آموزش غیرحضوری فقط به وسیله شبکه شاد نیست و باید از ظرفیت صدا و سیما، درسنامه های آموزشی، فراوری محتوای آموزشی در قالب سی دی و همچنین برقرار تماس تلفنی با دانش آموز از طرف معلمان انجام گردد.

به گفته وی، 82 درصد دانش آموزان استان به شبکه شاد متصل هستند و نداشتن موبایل شخصی برای بعضی از دانش آموزان و یا دسترسی نداشتن به اینترنت نباید آموزش دانش آموزان را متوقف کند.

قائد امینی با تاکید بر اینکه در سال تحصیلی جدید با توجه به شرایط مالی کشور و همچنین شیوع ویروس کرونا با مسائل زیادی روبرو هستیم، گفت: مدیریت آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت باید مدیریت شرایط بحرانی باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به ابلاغ دستورالعمل برگزاری کلاس های درس و فعالیت مدارس که از سوی وزارتخانه به استان ها و مدارس ابلاغ شده اشاره نمود و گفت: باید این دستورالعمل بومی سازی گردد و نمی توان بر اساس یک دستور العمل سراسری شرایط را اداراه کرد.

به گفته قائد امینی، شرایط برگزاری کلاس های درس در سطح مناطق آموزش و پرورش متفاوت است و باید روزانه براساس ارزیابی شرایط مناطق، برنامه ریزی انجام و در مورد برگزاری کلاس های درس تصمیم گیری و اطلاع رسانی گردد.

وی اظهار کرد: در سال تحصیلی جدید 14 هزار کادر آموزشی، 210 هزار دانش آموز و 420 هزار اولیا دانش آموز را زیر پوشش داریم که این جمعیت معادل دو سوم جمعیت استان است.

قائدامینی به کسب رتبه برتر استان در ثبت نام و توزیع کتاب درسی و ثبت نام دانش آموزان اشاره نمود و گفت: تمام زیرساخت ها برای برگزاری و اغاز فعالیت آموزشی مدارس در استان فراهم شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 547

به "کمبودها و محرومیت های استان در شروع سال تحصیلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبودها و محرومیت های استان در شروع سال تحصیلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید