یمن محاصره شده را رها می نمایند و از یک نبرد محدود سخن می گویند

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد عبدالسلام رئیس هیأت مذاکره کننده یمن و سخنگوی جنبش انصارالله، امروز، به اخبار منتشر شده درباره تصمیم جدید شورای امنیت برای سرانجام دادن به جنگ یمن واکنش نشان داد.

یمن محاصره شده را رها می نمایند و از یک نبرد محدود سخن می گویند

سخنگوی انصارالله در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر در این خصوص نوشت: از یک نبرد محدود صحبت می نمایند و یمن محاصره شده را رها نموده اند. این محدود کردن درگیری نه تنها مسئله ای را حل نمی نماید بلکه آن را تشدید می نماید و فایده ای برای برقراری صلح ندارد و زمان جنگ را به درازا می کشاند. هر تحرک از سوی شورای امنیت مادامی که در وهله اول منافع یمن را در نظر نگیرد راه به جایی نخواهد برد.

رئیس هیأت مذاکره نماینده یمن اشاره دارد به اظهارات مقامات آمریکایی که هنوز محدود به نبرد مأرب است و محاصره و درد و رنج مردم این کشور در آن نادیده گرفته شده است.

محمد عبدالسلام در ادامه گفت: مردم یمن به کسی که حقوق آن ها را در زمینه امنیت، صلح و حاکمیت مراعات نمی نماید، توجهی نمی نمایند.

در عین حال، محمد علی الحوثی عضو ارشد شورای عالی سیاسی یمن نیز در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر در این خصوص نوشت: ما یک نگرش برای حل وفصل و صلح داریم؛ می خواهیم به این نگرش ما برای حل وفصل در شورای امنیت گوش فرا داده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1400 بروزرسانی: 7 خرداد 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 993

به "یمن محاصره شده را رها می نمایند و از یک نبرد محدود سخن می گویند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن محاصره شده را رها می نمایند و از یک نبرد محدود سخن می گویند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید