پوتین در پاسخ به بایدن: امیدوارم خوب باشی! خبرنگاران

به گزارش دکترای اقتصاد، ولادیمیر پوتین در واکنش به اظهارات رییس جمهوری آمریکا که وی را قاتل خوانده بود، گفت: هر کس از هر چه انتقاد می نماید، همان است. من فقط برای بایدن آرزوی سلامتی دارم.

پوتین در پاسخ به بایدن: امیدوارم خوب باشی! خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در نشستی مجازی با ساکنان کریمه به مناسبت هفتمین سال الحاق شبه جزیره کریمه از اوکراین به روسیه، درباره سخنان بایدن گفت: ما به طور فردی یکدیگر را می شناسیم، چطور باید جواب او را بدهم؟ فقط به او می گویم امیدوارم خوب باشی. برای او آرزوی سلامتی دارم. جدی می گویم، این جوک نیست.

جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در تبادل نظر با ای بی سی نیوز پوتین را قاتل خوانده و گفته بود که رهبر روسیه باید بهای مداخله در انتخابات آمریکا را بپردازد.

پوتین در ادامه اضافه کرد: تاریخ هر کشوری پر از مسائل، رخداد های خونبار و غم انگیز است. اما زمانیکه ما مردم را ارزیابی می کنیم، کشوری را ارزیابی می کنیم، مردم دیگر را، در واقع به آینه نگاه می کنیم. ما همواره می توانیم خودمان را آنجا ببینیم.

او گفت: نهاد های آمریکا، نه مردم این کشور در کل - چرا که افراد صادق، با افتخار و نوع دوستی در میان آن ها هستند که می خواهند با ما دوست باشند- تفکر حلقه حاکم در یک شرایط نسبتا سخت شکل گرفته است.

پوتین تاکید نمود: فتح قاره آمریکا توسط اروپایی ها با حذف مردم محلی همراه بود، این یک نسل کشی واقعی قبایل سرخ پوست بود؛ و این با یک دوره سخت و طولانی برده داری همراه شد. آمریکایی های آفریقایی تبار در خاک ایالات متحده همچنان با بی عدالتی و ظلم رو به رو هستند.

رهبر روسیه به اهالی کریمه گفت: آمریکا و رهبری آمریکا در کل به دنبال برقراری روابطی خاص با ما هستند، اما تنها در جهت منافع خودشان و با شرایط خودشان. اگرچه آن ها فکر می نمایند ما شبیه آن ها هستیم، اما ما مردمی متفاوت هستیم. ما ژنتیک متفاوت، فرهنگ متفاوت و معیار های اخلاقی متفاوتی داریم. ما می توانیم از منافع خودمان حفاظت کنیم. ما در عرصه هایی که در جهت منافع ما باشد همکاری می کنیم به شرطی که منفعتی داشته باشد. آن ها مجبور خواهند بود با وجود همه کوشش هایی که برای جلوگیری از پیشرفت ما انجام می دهند، با آن زندگی نمایند. صرف نظر از تحریم ها و توهین ها، آن ها مجبورند با آن کنار بیایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 905

به "پوتین در پاسخ به بایدن: امیدوارم خوب باشی! خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین در پاسخ به بایدن: امیدوارم خوب باشی! خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید