طراحی سایت: 14 سایت برف روبی در منطقه 20 تجهیز و آماده سازی شد

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 20 از تجهیز و آماده باش 14 سایت برف روبی برای مقابله با بارش های پیش رو اطلاع داد.

طراحی سایت: 14 سایت برف روبی در منطقه 20 تجهیز و آماده سازی شد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، سید محمد ناظم رضوی در این خصوص اظهار کرد: به منظور مدیریت بارش های سنگین فصلی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی در 3 صندلی و 14سایت اصلی و فرعی نگهداری شن مخصوص در نواحی هفت گانه منطقه مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه سایت های اصلی برف روبی در موتوری سنگین، بزرگراه های شهید آوینی و امام علی مستقر هستند اضافه نمود: سایت های فرعی برف روبی در داخل محوطه ساختمان های شهرداری نواحی هفتگانه و معابر اصلی مستقر هستند.

شهردار منطقه 20 اعلام کرد: به منظور مقابله با بارش ها و برای مشارکت مردمی و دسترسی آسان شهروندان 150مخزن زرد رنگ در موقعیت های از قبل مشخص شده مستقر و تعداد 50هزار کیسه شن مخصوص نیز برای شارژ مخازن مذکور و سایتهای برف روبی مورد استفاده قرار گرفته است .

وی با تاکید بر تجهیز اسکان های کارگری و کارگران برف روبی با لباس های مناسب برای استفاده بهینه عوامل خدمات رسان اضافه نمود: اولویت مدیریت شهری در زمان بارش های سنگین، پاکسازی بزرگراه ها و محورهای اصلی است و مشارکت شهروندان در برف روبی کوچه ها یاری بسزایی در خدمت رسانی خواهد داشت .

ناظم رضوی با اشاره به اینکه 5هزار کیسه شن مخصوص در سایت اصلی و 2 هزار کیسه در هر یک از سایت های نواحی هفتگانه دپو شده است،گفت: 45 دستگاه ماشین آلات شامل لودر، گریدر، جرثقیل، بالابر، انواع کامیونت، بابکت و تانکر در اختیار سایت های برف روبی است که با آغاز بارش برف مورد استفاده قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگاران، به منظور آنالیز آمادگی پیمانکاران خدمات شهری برای آمادگی مقابله با بارشهای فصلی، تجهیزات و ادوات برف روبی به صورت مستمر مورد بازدید و نظارت قرار می گیرد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1241

به "طراحی سایت: 14 سایت برف روبی در منطقه 20 تجهیز و آماده سازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: 14 سایت برف روبی در منطقه 20 تجهیز و آماده سازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید