ادامه پیروزی های منچسترسیتی در لیگ جزیره با برد پرگل مقابل تاتنهام، شکست بدموقع یوونتوس برابر ناپولی در سری آ

به گزارش دکترای اقتصاد، خبرگزاری خبرنگاران- شاگردان گواردیولا عزم خود را برای قهرمانی دوباره در لیگ برتر جزم نموده اند.

ادامه پیروزی های منچسترسیتی در لیگ جزیره با برد پرگل مقابل تاتنهام، شکست بدموقع یوونتوس برابر ناپولی در سری آ

به گزاش خبرنگاران، منچسترسیتی با کسب شانزدهمین برد پیاپی، صدرنشینی خود در جدول رده بندی را مستحکم تر کرد. در مسابقه ای که بار دیگر ایلکای گوندوعان ستاره اصلی آن بود، سیتیزن ها کار سختی برای غلبه بر اسپرز نداشتند. بدین ترتیب سیتی در دوره ای که بازی های سختی دارد، همچنان با قدرت پیشروی می نماید. آن ها باید در بازی بعدی خود چهارشنبه همین هفته با اورتون بازی نمایند و این در حالی است که تاتنهام در روز پنجشنبه از سری مسابقات لیگ اروپا مهمان وولفسبرگر خواهد بود.

اگرچه سیتی در دقایق ابتدایی مالک توپ و میدان بود، اما در دقیقه 14 این اسپرز بود که فرصت داشت به گل برسد. ضربه ایستگاهی هری کین به دیرک دروازه سیتی برخورد کرد و در ریباند ادرسون روی ضربه لوکاس مورا واکنش نشان داد. اما در دقیقه 19 و بعد از خطای هوبرگ روی ایلکای گوندوغان بود که سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد. ضربه زمینی روردی علیرغم برخورد به دستان هوگو لوریس وارد دروازه شد و سیتی از تاتنهام پیش افتاد. در ادامه منچسترسیتی همچنان مالک توپ و میدان بود، اما نمی توانست موقعیت خاصی روی دروازه تاتنهام ایجاد کند و از سوی دیگر اسپرز نیز توان پیش کشیدن نداشت. در دقیقه 41 و روی حرکت رحیم استرلینگ از سمت راست بود که سیتی تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت، اما ضربه فیل فودن به مدافعان حریف برخورد کرد و در ریباند نیز ضربه گابریل ژسوس به دیرک دروازه تاتنهام خورد.

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و در دقیقه 50 به گل دوم هم دست یافت. پاس عمقی استرلینگ در سمت چپ محوطه به گوندوغان رسید و او با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه پیروز به گلزنی شد. اما حملات سیتی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 65 به گل سوم هم دست یافت. روی آغاز مجدد تماشایی ادرسون و پوشش ضعیف داوینسون سانچز، گوندوغان تک به تک شده و با ضربه ای دقیق پیروز به گلزنی شد.

در دقیقه 79 گرت بیل با حرکتی فنی و تماشایی مدافعان سیتی را جا گذاشته و به سمت دروازه منچسترسیتی شلیک کرد، اما ضربه او با عکس العمل تماشایی ادرسون همراه بود. در دقیقه 88 ریاض محرز با حرکت در عرض در محوطه جریمه تاتنهام صاحب موقعیت شد و می توانست گل چهارم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه زمینی او را هوگو لوریس با پا دفع کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت سیتی با همان سه گل تاتنهام را مغلوب کرد.

منچسترسیتی 1-0 تاتنهام؛ رودری (23): خطای هویبرگ روی گوندوعان یک پنالتی در اختیار تیم میزبان قرار داد؛ رودری پشت توپ ایستاد و لوریس با وجود تشخیص درست جهت شوت او نتوانست توپ را از دروازه دور کند تا بدین ترتیب گل اول مسابقه از راه برسد.

منچسترسیتی 2-0 تاتنهام؛ گوندوعان (50): استرلینگ در عرض محوطه جریمه حرکت کرد و توپ را به گوندوعان پاس داد تا این بازیکن پس از برداشتن چند قدم به سمت دروازه حریف، با شوت پای چپ خود گل دوم بازی را به نام خود ثبت کند.

منچسترسیتی 3-0 تاتنهام؛ گوندوعان (65): ادرسون پس از دریافت پاس به عقب، توپ را با ارسالی بلند به پشت خط دفاعی حریف فرستاد تا گوندوعان پس از کنترل توپ، با ضربه پای راست خود گل سوم را هم وارد دروازه حریف کند.

- در ایتالیا ناپولی انتقام سوپرکاپ را گرفت و جنارو گتوزو هم می تواند فعلا نفس راحتی بکشد. ضربه کیه لینی به صورت امیر رحمانی، یک ضربه به امیدهای قهرمانی یوونتوس بود؛ جنارو گتوزو با پیروزی خانگی مقابل یوونتوس، فعلا جایگاهش به عنوان سرمربی ناپولی را امن می بیند و یوونتوس با این باخت، از کورس اسکودتو جا خواهد ماند. لورنتزو اینسینیه که در سوپرکاپ ایتالیا پنالتی خراب نموده بود، این بار پنالتی اش را گل کرد تا ضمن دریافت انتقام شکست آن بازی، تیمش برد روحیه بخشی کسب کند.

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با ضربه کریستیانو رونالدو از فاصله ای قابل توجه می توانست به گل اول دست یابد، اما مرت عکس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 13 این فدریکو برناردسکی بود که درون محوطه ناپولی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او دقیق نبود و به سمت آسمان رفت.

اما در اواسط نیمه اول و با خطای هند جورجیو کیه لینی بود که ناپولی صاحب یک ضربه پنالتی شد. لورنزو اینسینیه این موقعیت را تبدیل به گل کرد و ناپولی از یوونتوس با یک گل پیش افتاد. در دقیقه 43 فدریکو کیه زا با حرکت از جناح چپ به داخل می توانست گل تساوی یوونتوس را به ثمر برساند، اما ضربه او به بیرون رفت تا نیمه نخست با رجحان 0-1 ناپولی تمام گردد.

یوونتوس در همان لحظات ابتدایی نیمه دوم و با حرکت کریستیانو رونالدو از سمت راست صاحب موقعیت شد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد و روی ارسال یک کرنر بود که رونالدو با پروازی بلند می توانست دروازه ناپولی را باز کند، اما مرت باز هم با عکس العملی تماشایی دروازه تیمش را نجات داد. در دقیقه 58 فدریکو کیه زا در گوشه محوطه صاحب موقعیت شده و می توانست دروازه ناپولی را باز کند، اما ضربه او راهی به دروازه حریف نیافت.

فشار یوونتوس ادامه یافت و در دقیقه 74 رونالدو باز هم در مقابل دروازه ناپولی این شانس را داشت که گل تساوی را به ثمر برساند، اما مرت این بار با پای خود توپ را دفع کرد. در دقیقه 84 فدریکو کیه زا از گوشه سمت چپ فرصت داشت دروازه ناپولی را باز کند، اما ضربه او نیز با اختلاف کمی به بیرون رفت. دو دقیقه بعد موراتا در دهانه دروازه موقعیت زدن گل تساوی را داشت، اما مرت با پا ضربه این بازیکن را دفع کرد. در ادامه حملات یوونتوس نتیجه ای در پی نداشت و در نهایت ناپولی با یک گل این تیم را شکست داد.

ناپولی 1-0 یوونتوس؛ لورنتزو اینسینیه 31`: ضربه آزاد ارسالی ناپولی در اختیار وویچک شزنی نهاده شد اما کیه لینی حین پرش با دست به صورت امیر رحمانی کوبید و داور پس از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. اینسینیه ضربه پنالتی را خلاف جهت حرکت شزنی به درون دروازه یووه فرستاد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 848

به "ادامه پیروزی های منچسترسیتی در لیگ جزیره با برد پرگل مقابل تاتنهام، شکست بدموقع یوونتوس برابر ناپولی در سری آ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه پیروزی های منچسترسیتی در لیگ جزیره با برد پرگل مقابل تاتنهام، شکست بدموقع یوونتوس برابر ناپولی در سری آ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید