اپل در فکر فراوری همزمان آیفون 14 در چند کشور

به گزارش دکترای اقتصاد، اپل می خواهد با فراوری همزمان آیفون 14 در چند کشور، نگرانی خود در رابطه با تنش آمریکا و چین را مرتفع کند.

اپل در فکر فراوری همزمان آیفون 14 در چند کشور

در حالی که تقریبا فقط پنج هفته تا رونمایی از گوشی آیفون 14 به جای مانده، to5Mac9 در گزارشی گفت مینگ چی کو تحلیلگر اپل، گفته که برای اولین بار، اپل میخواهد حداقل یکی از مدل های آیفون 14 را به طور همزمان در چین و هند منتشر کند.

تحلیلگر TF International اشاره نمود که اپل معمولا فراوری مدل های تازه آیفون را ابتدا در چین آغاز می نماید و پس از چند ماه آغاز به فراوری آن ها در خطوط مونتاژ کشور های دیگر مانند هند و برزیل می نماید.

به عنوان مثال تقریبا هفت ماه پس از عرضه خط فراوری آیفون 13 به وسیله اپل در سال 2021، فراوری بعضی از آن ها در هند آغاز شد و چند هفته بعد، خط مونتاژ برزیل آغاز به کار کرد. البته فراوری آیفون در کشور هایی غیر از چین، معمولا برای برآوردن تقاضا در آن کشور های خاص استفاده می گردد.

با این حال، این تحلیلگر می گوید که علت این تصمیم اپل، مسائل ژئوپلیتیکی و تنش بین آمریکا و چین است که می تواند در تحویل به موقع تراشه ها و سایر لوازم از تایوان به سازندگان چینی طرف قرارداد اپل، مشکل ساز گردد. علاوه بر این، کو فراوری همزمان سری آیفون 14 آینده در چندین کشور را نقطه عطف مهمی برای اپل می داند.

بیشتر بخوانید

خبرنگاران فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 مرداد 1401 بروزرسانی: 17 مرداد 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1483

به "اپل در فکر فراوری همزمان آیفون 14 در چند کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در فکر فراوری همزمان آیفون 14 در چند کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید