ببینید؛ از شخصیت های سیندل و ژنرال شائو در مورتال کامبت 1 رونمایی شد

به گزارش دکترای اقتصاد، استودیوی ندررلم (NetherRealm) اخیرا با انتشار تریلری تازه از مورتال کامبت 1، چندین شخصیت را برای این بازی معرفی نموده است.

ببینید؛ از شخصیت های سیندل و ژنرال شائو در مورتال کامبت 1 رونمایی شد

لازم به ذکر است که نسخه تازه سری بازی های مبارزه ای محبوب مورتال کامبت، فصل تازهی را برای این مجموعه رقم خواهد زد و این به لطف خدای آتش یعنی لیو کانگ که در خاتمه بسته الحاقی مرتال کامبت 11، جدول زمانی را تغییر داد، رقم خواهد خورد. با این تغییر یک واقعیت تازه و خوشبینانه وجود دارد که طبق چندین شخصیت نمادین سری تغییر نموده اند. اگرچه ممکن است که این تغییرات برای مدتی طولانی دوام نیاورد.

طی ماه هایی که از معرفی رسمی بازی می گذرد، ندررلم به آرامی از شخصیت های بازی رونمایی نموده است. البته لیست اصلی مرتال کامبت 1 تنها نیمی از شخصیت های بازی را شامل می شود زیرا زیرا بازیکنان بعلاوه می توانند از لیست ثانویه مبارزان یعنی مبارزان همراه یا کامئو برای یاری به خود در حین نبرد استفاده نمایند. این شخصیت های یاریی نشان دهنده مبارزان کلاسیک مورتال کامبت از خط زمانی اصلی سری هستند و می توانند با فشردن یک دکمه کمبوهای تاثیرگذاری را روی حریفان اعمال نمایند.

حال تریلر تازه بازی تایید می نماید که شائو کان (Shao Khan) به عنوان آنتاگونیست قدیمی مورتال کمبت، به این نسخه بازخواهد گشت و اکنون به عنوان یک ژنرال در خدمت Outworld است. با این حال، تمایل ژنرال شائو برای تسخیر EarthRelam به وسیله جنگ، او را با ملکه سیندل (Sindel)، فرمانروای فعلی Outworld و مادر شاهزاده های دوقلوی بازی یعنی کیتارا و میلینا، در تضاد قرار می دهد. در تریلر شائو و سیندل به نمایش حرکات و حملات وحشیانه خود می پردازند. اولی از تبر و قدرت وحشیانه خود برای حفظ تسلط و دومی از قدرت های عرفانی و موهای بلند خود برای نبرد بهره می برد. این نبرد در حالی به خاتمه می رسد که سیندل یک فیتالیتی وحشتناک را روی شائو اجرا می نماید. با این حال، شائو در یک مبارزه دیگر با رایدن، قهرمان منتخب Earthrealm که مشتاق است خود را به لیو کانگ ثابت کند، شانس دومی برای نبرد پیدا می نماید.

هیچ یک از این مبارزان در نبردهای خود تنها نیستند، زیرا آخرین تریلر بازی بعلاوه تعداد انگشت شماری از مبارزین همراه را از نسخه های گذشته نشان می دهد. موتارو (Motaro)، جنگجوی سانتور مانند مورتال کامبت 3، با ضربات دم خود به یاری سیندل بازمی شود. در همین حال، قهرمان Mortal Kombat: Deception که قبلا نیز در شایعات نسخه تازه نام افشا شده بود یعنی شوجینکو (Shujinko)، به ریدن یاری می نماید.

بازی مورتال کامبت 1 در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) امسال برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه می شود. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1652

به "ببینید؛ از شخصیت های سیندل و ژنرال شائو در مورتال کامبت 1 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از شخصیت های سیندل و ژنرال شائو در مورتال کامبت 1 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید