تاریخ انتشار Bladurs Gate III اعلام شد؛ بازی روی PS5 هم عرضه می گردد

به گزارش دکترای اقتصاد، بازی دروازه بالدور 3 (Baldurs Gate 3) در روز 31 آگوست امسال میلادی (9 شهریور 1402) برای پلی استیشن 5، کامپیوتر و مک عرضه خواهد شد. نکته اینجاست که این بازی در حال حاضر در شرایط دسترسی اولیه واقع شده است. این بازی در سال 2020 وارد حالت دسترسی اولیه شد و حال قرار است به صورت رسمی تابستان سال آینده در دسترس قرار بگیرد.

تاریخ انتشار Bladurs Gate III اعلام شد؛ بازی روی PS5 هم عرضه می گردد

بازی دروازه بالدور 3 در سبک نقش آفرینی بوده و هواداران بسیار زیادی دارد. این بازی تجربه کامل یک عنوان نقش آفرینی است. همینطور اینکه شرکت سازنده تمام کوشش خود را نموده تا کاربران نهایت آزادی عمل را در این بازی داشته باشند. حال یک تریلر تازه از این بازی منتشر شده است. در این تریلر کاربران می توانند دشمن اصلی خود را در این بازی دیدار نمایند. نام این کاراکتر کتریک تورم (Ketheric Thorm) است. او یک نکرومنسر (Necromancer) بوده و توانایی زنده کردن موجودات مرده را دارد.

کاتریک یک شخصیت حریص و با انگیزه دارد. به همین علت شکرت سازنده برای صدای او از جی کی سیمونز (JK Simmons) استفاده نموده است. از سابقه سیموزن می توان به فیلم شلاق (Whiplash) و مرد عنکبوتی اشاره نمود. اجرای او باعث شده تا کاراکتر بسیار مجذوب کننده تر و عمیق تر بگردد. همینطور اینکه قرار است به زودی دشمنان بیشتری در این بازی به کاربران معرفی گردد.

در کنار کاراکتر تازه، شرکت سازنده از چند قابلیت اضافه شده به این بازی نیز رونمایی کرد. اول از همه توانایی بازی چند نفره روی یک صفحه نمایش (Split Screen) است. از طرفی پیشتیبانی از کنترلر نیز به نسخه کامپیوتر این بازی اضافه شده تا کاربران به راحتی بتوانند از راه های مختلف این بازی را تجربه نمایند.

نسخه پلی استیشن 5 دروازه بالدور شامل بسته دلوکس (Deluxe) و کالکتورز ادیشن (Collectors Edition) است. همگی نسخه های بازی نیز از الان قابل پیش خرید هستند. افرادی که نسخه دسترسی اولیه این بازی را خریداری نموده اند به صورت اتوماتیک به نسخه دلوکس ارتقاء پیدا خواهند کرد.

منبع: Gematsu.com

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

20,100,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

3,230,000

تومان

بازی Call of Duty: Vanguard مخصوص PS5

3,270,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1401 بروزرسانی: 10 اسفند 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1584

به "تاریخ انتشار Bladurs Gate III اعلام شد؛ بازی روی PS5 هم عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار Bladurs Gate III اعلام شد؛ بازی روی PS5 هم عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید