برنامه سازمان میادین میوه و تره بار برای نوروز

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: سال جاری باید با نوآوری مبتنی بر نماد های دینی و ملّی در میادین میوه و تره بار به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان برویم.

برنامه سازمان میادین میوه و تره بار برای نوروز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ایوب فصاحت با اعلام اینکه یکی از شاخص های ارزیابی مدیران میادین میوه و تره بار، مشتری مداری و ایجاد ارتباط با مشتریان است و بهره برداران فعال در این مراکز نیز می بایست فروشندگان خوبی بوده و در کار فروشندگی مهارت داشته باشند، گفت: در میادین باید طوری عمل کنیم که مشتریان از لحظه ورود بدانند که مدیران ما با حضور مؤثر خود، امور میدان را تحت کنترل دارند و بر آن نظارت می نمایند.

وی با اشاره به لزوم ارتقای کیفی سطح فعالیت های میادین میوه و تره بار، اظهار کرد: خواه ناخواه کار اصلی میادین، فروش محصول و کالا و به عبارتی، فعالیت مالی و در عین حال خدماتی است و از این رو، آموزش تخصصی ارتباط با مشتری به فروشندگان و کارگران غرفه ها در میادین از موضوعات مهمی است که انجام آن را پیگیری می کنیم.

فصاحت با بیان اینکه مدیران باید با ایده پردازی، نوآوری و خلاقیت برای مسائل و مسائل مختلف، راه چاره های اجرایی و عملیاتی ارائه نمایند و با برنامه ریزی و پیگیری مداوم و مستمر، به صورت پیوسته در راستا اصلاح و بهبود امور گام بردارند، توضیح داد: نگاه اجتماعی به موضوعات مختلف میادین میوه و تره بار، مکمّل نگاه مالی به این مراکز است و سال جاری باید با نوآوری مبتنی بر نمادهای دینی و ملّی در میادین میوه و تره بار به استقبال عید نوروز و ماه مبارک رمضان برویم.

وی بر لزوم برگزاری دوره های آموزشی و بازآموزی دست اندرکاران میادین و بازارهای میوه و تره بار در سطوح مختلف - از مدیر میدان تا کارگران غرفه ها - تأکید کرد و گفت: ارتباط گیری با مخاطب - چه از بُعد فرهنگی و چه از بُعد مالی - در مشتری مداری مؤثر است و به این منظور با فعال تر شدن میادین، این مراکز می بایست به فضاهایی تبدیل شوند که علاوه بر برطرف نیازهای کالایی شهروندان از بُعد امیدآفرینی و نشاط بخشی نیز فضای خوبی را برای خانواده ها فراهم نمایند.

فصاحت با اعلام اینکه شهروندی که به میادین میوه و تره بار مراجعه می نماید، می بایست از فضای میدان، حس و حال خوبی بگیرد و با روحیه ای مثبت از این فضا خارج گردد، اضافه کرد: با توجه به فشار مالی موجود به ویژه بر روی اقشار نیازمند، باید زمینه را برای مشارکت افراد خیّر در جهت حمایت و یاری به نیازمندان آبرومندی که به میادین مراجعه می نمایند، فراهم کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بر لزوم فرهنگ سازی برای استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های پلاستیکی در میادین میوه و تره بار با توجه به آسیب هایی که به محیط زیست بر جای می گذارد، تأکید و اظهار داشت: در میادین، موضوع آموزش های عمومی از جمله آموزش به بچه ها برای مطالبه گری از والدین شان برای عدم استفاده از نایلکس از اهمیت ویژه ای برای تبدیل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار به مجموعه ای پیشرو در کاهش مصرف و در نهایت، حذف پلاستیک برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1399

به "برنامه سازمان میادین میوه و تره بار برای نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه سازمان میادین میوه و تره بار برای نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید