بستری مسمومان الکلی در فارس به روزی 60 نفر رسید ، 20 نفر نابینا بر اثر مصرف الکل صنعتی

به گزارش دکترای اقتصاد، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در 5 روز گذشته به طور میانگین روزانه 60 نفر به دلیل مسمومیت با الکل به مراکز درمانی مراجعه کردند.

بستری مسمومان الکلی در فارس به روزی 60 نفر رسید ، 20 نفر نابینا بر اثر مصرف الکل صنعتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، علی اکبری با بیان اینکه در هفته های اخیر با افزایش آمار مسمومیت با الکل روبرو هستیم، اظهار کرد: بر اساس آمارها در طی پنج روز گذشته به طور میانگین روزانه 60 مورد مسمومیت با الکل به بیمارستان مراجعه و بستری شده اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تا به امروز 383 مورد مسمومیت با الکل در سطح استان گزارش شده که متاسفانه 61 نفر از آنها جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه مسمومیت الکل در شهرستان های شیراز، مرودشت، جهرم و فسا بیشترین آمار را داشته است، اضافه کرد: تا به امروز 20 نفر بر اثر مصرف الکل صنعتی نابینا و 30 نفر دچار نارسایی کبد شده اند و مابقی بستری هستند.

اکبری با تأکید بر اینکه با شیوع بیماری کرونا هیچ مرکز درمانی تعطیل نشده است، بیان نمود: تمام مراکز درمانی با صد در صد نیروهای خود در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تأثیر مصرف الکل بر روی بیماری کرونا و یا پیشگیری از ابتلا به آن شایعه است و هیچ مرجع علمی ندارد، مردم به این شایعات هیچ توجهی نکنند و جان خود را به خطر نیندازند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 229

به "بستری مسمومان الکلی در فارس به روزی 60 نفر رسید ، 20 نفر نابینا بر اثر مصرف الکل صنعتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بستری مسمومان الکلی در فارس به روزی 60 نفر رسید ، 20 نفر نابینا بر اثر مصرف الکل صنعتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید