خبرنگاران جمعیت هلال احمر مهریز از امکانات روز در ماموریت ها استفاده کند

به گزارش دکترای اقتصاد، یزد- خبرنگاران- فرماندار مهریز گفت: جمعیت هلال احمر این شهرستان با استفاده از امکانات روز و به کارگیری نیروهای مجرب مورد نیاز ، موارد آمادگی خود را برای کمک رسانی به آسیب دیدگان در حوادث محتلف و انجام ماموریت های تعریف شده افزایش دهد.

خبرنگاران جمعیت هلال احمر مهریز از امکانات روز در ماموریت ها استفاده کند

به گزارش خبرنگاران،رضا زارع زاده مهریزی چهارشنبه شب در آیین معارفه رییس جمعیت هلال احمر شهرستان با قدردانی از تلاش های این مجموعه اضافه کرد: ارایه خدمات به موقع و کافی در بخش های مختلف جزو وظایف و مطالبه مردم و مسوولان از این مجموعه موثر اجتماعی است .

وی با اشاره به اینکه اعضای این نهاد همواره در حوادث و موضوع های مختلف در کنار مردم و کمک رسان بی منت آنها هستند، ادامه داد: ایجاد بسترمناسب برای کار بیشتر و بهتر و خدمت به اقشار مختلف جامعه در عرصه فرهنگی و اجتماعی از جمله ماموریت های راهبردی هلال احمر است .

این مسوول سیاسی شهرستان به موقعیت خاص مهریز به خاطر قرار دریافت در کنار راستا ارتباطی تهران - بندرعباس اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا پرتردد سفرهای زیادی انجام می شود که ارایه خدمات به مسافران در بخش های مختلف یک ضرورت است .

زارع زاده مهریزی بیان نمود: توجه به مردم به خصوص در عرصه فرهنگی و برگزاری دوره های مختلف آموزشی و ارتقای دیگر موارد از جمله ضرورت های اجتماعی است که باید مدنظر هلال احمر باشد و تقویت جلب مشارکت خیران و داوطلبان و جوانان و نیز تشکل های مرتبط دیگر رسالت این جمعیت است .

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت خیران در جمع آوری کمک به نیازمندان طبق برنامه معین استفاده شود، اظهار کرد : همکاری مردم و خیران در کنار طرح های دولت در شرایط کنونی به خاطر شیوع کرونا موضوع مهمی است که نباید از آن غفلت کرد.

در این مراسم با قدردانی از علی فخری ، حمیدرضا باقری به عنوان رییس جمعیت هلال احمر شهرستان مهریز شد.

تعداد داوطلبان هلال حمر مهریز 700 نفر هستند که حدود 60 درصد آنها را مردان تشکیل می دهند که از این تعداد 300 نفر فعال و در طرح های مختلف همکاری دارند.

مرکز شهرستان 55 هزار نفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد و در راستا یزد به بندرعباس، کرمان، زاهدان و ایرانشهر واقع است که نقش موثری در برقراری ارتباط کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور دارد .

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 924

به "خبرنگاران جمعیت هلال احمر مهریز از امکانات روز در ماموریت ها استفاده کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جمعیت هلال احمر مهریز از امکانات روز در ماموریت ها استفاده کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید