دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور رئیس کمیته جهانی

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور کانستانتینا کروتا رئیس یونانی کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون جهانی بصورت وبیناری برای افزایش اطلاعات داوران کشورمان برگزار گردید.

دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور رئیس کمیته جهانی

در شروع این دوره پیمان حسنی دبیر فدراسیون تنیس روی میز از خانم کروتا برای حضور در این دوره تشکر کرد و گفت: ایران با داشتن 164 داور بین المللی با بج سفید، 5 داور با بج آبی که دو داور نیز در حال طی فرآیند دریافت بج آبی هستند و یک سرداور بین المللی فعالیت خوبی در بخش داوری داشته است و امیدواریم با برگزاری این دوره ها و افزایش سطح اطلاعات داوران به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

دبیر فدراسیون همچنین از خانم ها لیموچی، رضایی، آقامیری و خانی و آقای میرزایی که برای برگزاری این دوره کوشش کردند تشکر نمود.

در این جلسه مجازی که با حضور 37 داور کشورمان برگزار گردید سیما لیموچی رئیس کمیته پاراتنیس روی میز فدراسیون، سیمین رضایی سرپرست کمیته سرداوران و داوران و حوری آقامیری رئیس دپارتمان آموزش نیز حضور داشتند که آخرین قوانین و مقررات داوری مربوط به جانبازان و معلولین آنالیز شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1059

به "دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور رئیس کمیته جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوره بازآموزی داوری پارا تنیس روی میز با حضور رئیس کمیته جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید