سقوط بورس به کانال 1.3 میلیونی ، 2 پیش بینی از آینده بورس

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران، شاخص بازار سهام بار دیگر به کانال 1.3 میلیون واحدی سقوط کرد. پیش از این ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در 9 آبان ماه سال جاری گفته بود باید آرامش بر بورس حاکم گردد!

سقوط بورس به کانال 1.3 میلیونی ، 2 پیش بینی از آینده بورس

شاخص بورس تا این لحظه حدود هفت هزار واحد ارزش خود را از دست داده است.

اما بورس در ادامه ممکن است چه گردد؟

علی طباطبایی و وحید مسعودی اخیرا در یک برنامه زنده اینستاگرامی خبرنگاران به این سوال این طور پاسخ دادند که چندان امیدی به رشد قابل توجه در شاخص بورس آن هم در آینده کوتاه مدت نیست.

به گفته طباطبایی، با توجه به سیاست اوراق فروشی و سیاست کنترل نقدینگی، رشد قابل توجه شاخص کل بعید است و شاخص احتمالا بیشتر از یک میلیون و 600 واحد نمی گردد.

این کارشناس بازارهای اقتصادی اضافه نمود: اگر شاخص تا حدود یک میلیون و 300 اصلاح بزند، ممکن است تا سرانجام سال، رشد همگون متعادلی در حد 30 تا 40 درصد در کلیت بازار اتفاق بیفتد.

مسعودی، دیگر کارشناس حاضر در لایو هم گفت: همت چندانی در دولت برای افزایش شاخص وجود ندارد؛ چرا که مسئولان نمی خواهند توقع زیادی در سال نخست ایجاد نمایند. شاخص تا سرانجام اسفند ماه می تواند حدود یک میلیون و 600 هزار تا یک میلیون و 700 هزار را ببیند ولی حالت منفی پرتفو افراد ممکن است تغییری نکند.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1305

به "سقوط بورس به کانال 1.3 میلیونی ، 2 پیش بینی از آینده بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط بورس به کانال 1.3 میلیونی ، 2 پیش بینی از آینده بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید