لزوم تهیه بانک اطلاعاتی اشتغال و توانمندسازی بهبود یافتگان از اعتیاد در خراسان شمالی

به گزارش دکترای اقتصاد، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی در نشست کمیته صیانت از اشتغال بهبود یافتگان گفت: اهمیت صیانت و اشتغال بهبودیافتگان از اعتیاد، کمتر از درمان نیست و باید به این موضوع توجه گردد.

لزوم تهیه بانک اطلاعاتی اشتغال و توانمندسازی بهبود یافتگان از اعتیاد در خراسان شمالی

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، حسن نوری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نشست کمیته صیانت از اشتغال بهبودیافتگان از مواد مخدر که به میزبانی این اداره کل برگزار گردید،گفت: یکی از ناهنجاری های اجتماعی که امروزه در جامعه از آن به عنوان یک بیماری یاد می گردد ، مقوله اعتیاد است که خود موجب بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی می گردد که آثار تخریبی بی شماری بر پیکر خانواده ها به جای می گذارد.

وی مهمترین مشکل بهبود یافتگان از اعتیاد را بیکاری و نبود شغل عنوان و اظهارکرد: نبود شغل است که گاهی موجب لغزش مجدد برای افتادن در دام اعتیاد می گردد .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هدف از برگزاری این نشست را بنابر تاکیدات استاندار در راستای لزوم تهیه بانک اطلاعاتی اشتغال و توانمندسازی بهبود یافتگان اعتیاد در خراسان شمالی ذکر کرد و گفت: با همراهی و تعامل دستگاه های اجرایی بایستی بانک اطلاعاتی جامعی از شرایط اشتغال بهبود یافتگان از اعتیاد و خانواده های آنان تهیه گردد.

وی گفت: تهیه بانک اطلاعاتی جامع از بهبود یافتگان از اعتیاد از مهم ترین اقداماتی است که به شناسایی شرایط آنان در استان، قابلیت های این افراد جهت مهارت آموزی و راهنمایی به سوی کسب و کار فراهم می گردد .

در ادامه حاضرین در این نشست نقطه نظرات خود را جهت اجرای هر چه بهتر برنامه های بنیادی پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و آموزش در بحث پیشگیری و صیانت از اشتغال بهبود یافتگان و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد ارائه کردند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 826

به "لزوم تهیه بانک اطلاعاتی اشتغال و توانمندسازی بهبود یافتگان از اعتیاد در خراسان شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تهیه بانک اطلاعاتی اشتغال و توانمندسازی بهبود یافتگان از اعتیاد در خراسان شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید