واکنش حسینی به نقدها از عملکرد دولت

به گزارش دکترای اقتصاد، تهران (پانا) - معاون پارلمانی رئیس جمهوری به اظهارات اخیر بعضی از فعالان سیاسی مبنی بر اینکه سیدابراهیم رئیسی باید گزارش عملکرد 100 روزه دولت را ارائه دهد، واکنش نشان داد.

واکنش حسینی به نقدها از عملکرد دولت

به گزارش مهر، سیدمحمد حسینی، در واکنش به اظهارات اخیر بعضی از اصلاح طلبان مبنی بر اینکه رئیسی باید گزارش عملکرد 100 روزه دولت را ارائه دهد، گفت: دولت برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت برای برطرف مسائل کشور دارد.

وی اعلام کرد: ما باید عملکرد هشت ساله دولت روحانی را مدنظر قرار دهیم و علیرغم اینکه آن ها وعده های زیادی دادند، همه دیدیم که نتیجه چه شد. الان بدهی های بسیار زیادی به دولت سیزدهم رسیده است و هر ماه دولت مبالغ زیادی را برای تسویه بدهی های دولت سابق پرداخت می نماید.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری متذکر شد: باید این مسئله را هم مورد توجه قرار داد که وزرا از سوم شهریور آغاز به کار کردند و باید به دولت فرصت داده گردد تا همه مسئولان اجرایی خود به ویژه در استان ها را مستقر کند که این کار تا حدی زمانبر است.

حسینی تاکید نمود: دولت در همین مدت کوتاه کارنامه موفقی داشته است. همه دیدیم که دولت در بحث واکسیناسیون عمومی و گشایش های مالی اقدامات خوبی را انجام داده و همه بخش های دولت در این زمینه فعال هستند.

وی گفت: جلسات هماهنگی بین وزرا و دیگر مسئولان دولت هر هفته تشکیل می گردد و شخص رئیس جمهوری دغدغه جدی برای برطرف مسائل معیشتی مردم دارد. البته تمرکز دولت فقط برطرف مسائل مالی کشور نیست بلکه دولت برنامه هایی برای برطرف مسائل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کشور هم دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: همه وزرا و دولتمردان موظف شده اند که راهکاری برای برطرف مسائل معیشتی جامعه در نظر بگیرند و باید گزارش عملکرد خود را به دولت و مردم ارائه دهند. اقشار مختلف جامعه، آسیب های فراوانی به ویژه از لحاظ معیشتی دیدند. در دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا، گرفتاری و مسائل مردم بیشتر شده و دولت نیز تمام توان خود را برای بهبود شرایط کشور به کار گرفته است. ما نیز در پی این هستیم که شرایط کشور روز به روز بهبود یابد.

حسینی متذکر شد: بعلاوه بعضی از شوراهای عالی کشور در چند سال گذشته تشکیل جلسه نداده بودند که رئیس جمهوری از ابتدای آغاز به کار خود پیگیر تشکیل این جلسات بود و تا به امروز هم بعضی از این شوراها با حضور شخص رئیس جمهوری تشکیل جلسه داده اند. این مسائل نشان دهنده آن است که دولت عزم جدی برای برطرف مسائل کشور دارد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 دی 1400 بروزرسانی: 10 دی 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1278

به "واکنش حسینی به نقدها از عملکرد دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش حسینی به نقدها از عملکرد دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید