چنگ اندازی نظامیان تروریست آمریکایی بر مناطق جدیدی در سوریه

به گزارش دکترای اقتصاد، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، منابع رسمی سوری و عشایری در حومه الحسکه از تحرکات ارتش تروریستی آمریکا برای چنگ اندازی بر مناطق جدیدی در سوریه با هدف توسعه پایگاه های خود در اطراف تأسیسات نفتی سوریه و سرقت نفت آن خبر دادند.

چنگ اندازی نظامیان تروریست آمریکایی بر مناطق جدیدی در سوریه

این منابع بیان کردند: نظامیان آمریکایی به اشغال اراضی کشاورزی شخصی و بعضی دیگر که متعلق به دولت سوریه است، با همکاری نیروهای قسد (نمودهای مورد حمایت آمریکا) ادامه می دهند.

منابع مذکور اینکه شهروندان سوری زمینی به اشغالگران آمریکایی فروخته یا اجاره داده باشند را به شدت تکذیب کردند.

این منابع افزودند: نظامیان آمریکایی در راستای توسعه قلمرو نظامی در پایگاه غیرقانونی القصرک در تل بی در شمال حسکه حرکت می نمایند و اخیراً 45 محموله سلاح سنگین و ادوات زرهی و تجهیزات لجستیکی به منطقه منتقل نموده اند.

بامداد روز گذشته نظامیان آمریکایی در اطراف پایگاه های خود در میادین نفتی سوریه در حومه حسکه تجهیزات نظامی جدیدی وارد کردند.

خبرنگار اسپوتنیک گزارش داد: بامداد روز گذشته ارتش آمریکا کاروانی شامل 50 محموله ادوات لجستیکی و خودروهای نظامی به وسیله گذرگاه غیرقانونی سیمالکا با عراق به شهر قامشلی منتقل نموده و آنها به غرب حس که منتقل نموده است. آمریکایی ها حضور غیرقانونی خود را در میادین نفتی العمر در حومه دیرالزور و پایگاه القصرک در حومه حسکه تقویت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 152

به "چنگ اندازی نظامیان تروریست آمریکایی بر مناطق جدیدی در سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چنگ اندازی نظامیان تروریست آمریکایی بر مناطق جدیدی در سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید