گیسکان محروم ترین نقطه استان بوشهر است، لزوم تسریع در تکمیل جهت

به گزارش دکترای اقتصاد، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گیسکان از محروم ترین نقاط استان بوشهر است گفت: تکمیل راه گیسکان از اولویت های مهم در دشتستان است.

گیسکان محروم ترین نقطه استان بوشهر است، لزوم تسریع در تکمیل جهت

ابراهیم رضایی عصر چهارشنبه در مراسم شروع عملیات اجرایی بهسازی محور روستایی باغتاج در دشتستان با تقدیر از استاندار و دیگر مسئولان استان گفت: امروز یک روز خوب بود و شاهد اتفاقات خوبی نظیر افتتاح و شروع پروژه هایی بودیم که برای مردم مهم بود.

وی اعلام کرد: یکی از آرزو های ما احداث راستا منطقه گیسکان است؛ منطقه ای که از افتخارات شهرستان دشتستان است و انسان های بزرگی داشته و دارد، ولی محروم مانده و محروم ترین منطقه استان بوشهر است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه گیسکان از داشتن راه، آب، برق، ارتباطات و… محروم مانده است افزود: از دو سال قبل به این نتیجه رسیدیم که مهمترین عامل عدم توسعه در این منطقه موضوع راه است و اگر راه چاره گردد بقیه مسائل هم حل می گردد.

وی تاکید نمود: این مطالبه به صورت مستمر پیگیری شد و این پروژه در اولویت ما نهاده شد و برای این پروژه مبلغی را از زنگنه وزیر سابق نفت گرفتیم و بخشی از اعتبارات را هم با حمایت استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اختصاص یافت. کوشش می کنیم و پیگیری می کنیم که این پروژه تکمیل گردد و به بهمرد و انارستان برسد.

رضایی اکیپ های راهداری را از پرکوشش ترین اقشار در استان مطرح کرد و افزود: همه باید یاری کنیم که با اهتمامی که در استاندار و دیگر مسئولان برای تکمیل این طرح مهم است شاهد تسریع در اجرا و تکمیل آن طبق برنامه باشیم.

با حضور نماینده دشتستان و استاندار بوشهر و به مناسبت هفته دولت عملیات اجرایی بهسازی و روکش آسفالت روستایی باغتاج در دشتستان شروع شد.

این پروژه به طول 10 کیلومتر در روستا های لرده، جمغاری، ناخا، باغتاج و انارستان در منطقه گیسکان در مدت دو سال و با اعتبار 90 میلیارد ریال اعتبار ساخته خواهد شد.

خبرنگاران بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1401 بروزرسانی: 5 شهریور 1401 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1495

به "گیسکان محروم ترین نقطه استان بوشهر است، لزوم تسریع در تکمیل جهت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیسکان محروم ترین نقطه استان بوشهر است، لزوم تسریع در تکمیل جهت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید