خبرنگاران مساجد خوزستان در عید فطر به روی نمازگزاران باز می شوند

به گزارش دکترای اقتصاد، اهواز -خبرنگاران- سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونای خوزستان با اشاره به اینکه نماز عیدفطر در مصلی برگزار نمی شود گفت: برابر تصمیم شورای تامین استان مساجد در روز عید فطر 2 ساعت برای برگزاری نماز باز خواهند شد.

خبرنگاران مساجد خوزستان در عید فطر به روی نمازگزاران باز می شوند

رضا نجاتی شامگاه دوشنبه در گفتگو با صدا و سیمای مرکز خوزستان بیان نمود: راهپیمایی روز قدس نیز تنها در شهرهای با شرایط سفید برگزار می شود که در همان محل ضمن قرائت نمازجمعه، بیانیه نیز خوانده می شود.

وی اضافه کرد: مطابق تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان خوزستان و در پی توضیحات دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد شرکت ها، ادارات و بانک ها روز سه شنبه و چهارشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 9 تا 12 ظهر در همه شهرهای استان فعال باشند.

نجاتی گفت: از روز پنجشنبه هفته جاری تا انتها تعطیلات عید فطر مجددا تمام شرکت ها، بانک ها و ادارات در سراسر استان تعطیل هستند.

وی اضافه کرد: در روزهای سهشنبه و چهارشنبه هفته جاری تنها اصنافی مجاز به فعالیت هستند که پیش از این در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام کرده باشند.

نجاتی بیان نمود: اصناف ضروری شامل نانوایی ها، قصابی ها، خوارو بار فروشی ها و سوپرمارکت ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 9 تا 22 فعال هستند و اصناف غیر ضروری نیز در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از ساعت 9 تا 21 مجاز به فعالیت خواهند بود.

وی ادامه داد: تمام آرامستان های خوزستان تا انتها تعطیلات عید فطر بسته هستند و فرمانداران شهرستان ها با همکاری اعضای شورای تامین باید بر این مساله نظارت کنند.

وی با اشاره به آمار نگران کننده مبتلایان امروز خوزستان اضافه کرد:در روزهای گذشته تعدادی از افراد مشکوک به بیماری کرونا در نوبت انجام تست بودند که امروز با ایجاد ظرفیت از تمام آنها تست گرفته شد.

ادارات استان خوزستان از سه شنبه هفته گذشته تا دوشنبه هفته جاری بر اساس مصوبه شورای تامین استان تعطیل بودند.

به گزارش خبرنگاران ویروس کرونا طی 2 هفته اخیر در استان خوزستان افراد زیادی را مبتلا کرده به گونه ای که مسوولان وزارت بهداشت اعلام کردند در چند روز گذشته یک چهارم مبتلایان به ویروس کرونا در کشور مربوط به استان خوزستان است.

ویروس کرونا که منشا آن چین می باشد از اوایل اسفند ماه در کشور و سپس در خوزستان مشاهده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 388

به "خبرنگاران مساجد خوزستان در عید فطر به روی نمازگزاران باز می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مساجد خوزستان در عید فطر به روی نمازگزاران باز می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید