مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

به گزارش دکترای اقتصاد، سرویس آشپزی - یکی از روش های ایجاد تنوع در دسر ها و میان وعده ها، استفاده از میوه های فصل در تهیه آنهاست. با فرا رسیدن فصل تابستان و برداشت میوه های تابستانه می توان انواع دسر های خوشمزه را با این میوه های پرخاصیت درست کرد. آلبالو از جمله میوه های تابستانه بوده که در تهیه نوشیدنی سرد و ساده، دمنوش آلبالو، مربای آلبالو و... مورد استفاده قرار می گیرد. کیک آلبالویی نیز نوعی کیک متفاوت است که به روش های مختلف و با استفاده از مواد متنوعی درست می گردد. در این مطلب با بهترین دستورهای کیک خوشمزه آلبالویی با ما باشید.

مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

- پس از خارج کردن کیک نیم پز از فر، فورا آلبالو ها را روی آن بچینید و تا قبل از اینکه پف آن بخوابد، دوباره در فر قرار دهید.

آلبالو ها را پس از هسته گیری، ریز خرد کنید تا در مایه کیک ته نشین نشوند و کیک آلبالویی شما ظاهر بهتری پیدا کند.

- هنگام خارج کردن کیک نیم پز از فر، باید کیک کاملا پف نموده و حالت مایع نداشته باشد. اگر کیک، حالت مایع داشته باشد، پف آن می خوابد و آلبالو ها در کیک فرو می روند.

کیک شکلاتی آلبالویی، مطابق دستور فوق درست می گردد با این تفاوت که باید 2 قاشق غذاخوری از آرد خود کم نموده و به جای آن پودر کاکائو به مخلوط آرد و بکینگ پودر اضافه کنید. همچنین در خاتمه می توانید کیک را با گاناش و کمپوت آلبالو تزئین نموده و میل کنید.

زمان پختن کاپ کیک آلبالویی به فر شما بستگی دارد؛ بنابراین پس از 15 دقیقه، پخته شدن کاپ کیک ها را با یک خلال دندان چک کنید و در صورت احتیاج، زمان بیشتری به پختن آن اختصاص دهید.

منبع مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: economicsphd.ir شناسه مطلب: 1190

به "مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید